Laptop op monitor switch

Pagina: 1
Acties:

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb voordat ik mijn TU/e lapdoos kreeg een acer monitorswitch op de kop getikt, ik dacht da's handig dan kan ik het thuis makkelijk aansluiten op mn beeldscherm muis en toetsenbord. Maar nu heeft mijn lapdoos maar 1 PS/2 ingang. En kan ik dus Of mn toetsenbord Of mn muis aansluiten. Is dit probleem te verhelpen?? Ik weet dat er PS/2 splitters op de markt zijn, maar dan werkt de monitorswitch niet meer heb ik gehoord. En er bestaan ook PS/2 (female) to USB (male) converters, maar de grote vraag blijft of het dan werkt. k heb niet zo'n zin het uit te proberen daar een kabeltje ongeveer 20 euro kost.... :(

Een antwoord iemand???

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:09

Super_ik

haklust!

met die switchboxen kun je toch meestal ook een seriele poort switchen?
gebruik je die voor je muis :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• KC Boutiette
  • Niet online
Jammer genoeg niet in dit geval.... :(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Laptop PS/2 ingang: kun je zo een splittertje voor kopen waardoor je tegelijk KB en muis aan kunt sluiten. En verder gebruik je dan gewoon de VGA-uitgang van je flaptop om je monitor mee aan te kunen sluiten. Werkt prima hoor. Wel ff instellen, zit als het goed is ergens onder een Fn-toets (meestal Fn + F5/6)
IMHO zou overigens met zo'n monitor-switchbox ook gewoon moeten werken; ik heb zelf met een fujitsu-flaptop ongeveer een half jaar op die manier gwerkt, ging prima.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10

Zak

dat wist je toch van te voren. Maar anders leg je toch gewoon een extra muis neer? Die muis extra maakt ook niet uit op het bureau.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Een USB muis of Tobo aansluiten ???

• KC Boutiette
  • Niet online
Nog andere suggesties???
Pagina: 1