Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb bijv. alle casemodgalleries uit de FAQ al bekeken en de gallery van hier ook.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd

Het design komt van Dissections hand en is dmv een waterjet machine uitgesneden! De case stond ook op de HCC, kan dus dat hij bekend voor komt. Ik moet de kast nog eens uitgebreid fotograferen en dan zal ie wat uitgebreider aan bod komen, ook zal dit projekt in januari uitgebreid belicht worden op een nieuwe casemodsite.
BTW die kabeltjes die je op de pics ziet lopen, zijn nu ook mooi weggewerkt en er zit nu een rheobus en een vantec multipaneltje in, grafisch lcd 128 x 240 komt er nog bij, alleen zijn ze moeilijk leverbaar in blauw/oranje combo!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Enkele leuke details:
Dualcolour frontverlichting, heartbeat powerled, 7 x ccfl, 20 led hdd vu meter acher intakes, ledfans, psu mod (plexikap, leds in fan, meshed) en natuurlijk fading glowfeet!!!
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 14:07:
Je moet hem eens IRL zien, nog mooier als op de pic.
Enkele leuke details:
Dualcolour frontverlichting, heartbeat powerled, 7 x ccfl, 20 led hdd vu meter acher intakes, ledfans, psu mod (plexikap, leds in fan, meshed) en natuurlijk fading glowfeet!!!
iets wat ik nog wou vragen: wat is die heartbeat powerled nou precies, want daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dissection wil jij misschien een ontwerp maken in EPS-formaat?
Verwijderd
Jippie, maar ik wil je niet ontmoedigen, hij was ook zeker de duursteHalo_Master schreef op 02 december 2002 @ 20:26:
Die van pureoptical had ik al gezien en dat is inderdaad de mooiste die ik tot nu toe had gezien.
Maar het is gewoon een kwestie van budgeteren en prioriteiten stellen.
Verwijderd
niet dat die van Pureoptical niet hier thuishoort ofzo
maar de lionhead en peer zijn niet echt heel bruut.
deze wel maar blinkt niet echt uit kwa snijwerk:
Das geen snijwerk das gewoon een afbeelding tussen het plexi of een of ander plasticVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 20:32:
het kan toch niet de bedoeling zijn dat iedereen zn eigen raampje gaat laten zien?
[afbeelding]
http://www.metku.net/inde...oured_appliques/index_eng
Verwijderd
wel mooi!Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 20:32:
het kan toch niet de bedoeling zijn dat iedereen zn eigen raampje gaat laten zien?
[afbeelding]
Verwijderd
Damd Hoe resize je pics
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 17:35 ]
Ik heb deze mooi real-life mogen zien op hcc.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 13:48:
Deze is net af en ik hoop dat hij hier in de smaak valt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het design komt van Dissections hand en is dmv een waterjet machine uitgesneden! De case stond ook op de HCC, kan dus dat hij bekend voor komt. Ik moet de kast nog eens uitgebreid fotograferen en dan zal ie wat uitgebreider aan bod komen, ook zal dit projekt in januari uitgebreid belicht worden op een nieuwe casemodsite.
BTW die kabeltjes die je op de pics ziet lopen, zijn nu ook mooi weggewerkt en er zit nu een rheobus en een vantec multipaneltje in, grafisch lcd 128 x 240 komt er nog bij, alleen zijn ze moeilijk leverbaar in blauw/oranje combo!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
die van mij heb ik ook in EPS gemaakt.. kijk maar naar mijn plexi muis mat en plexi frontje van me flightcase allebei zijn me peertje gebruikt...Halo_Master schreef op 02 December 2002 @ 20:26:
Die van pureoptical had ik al gezien en dat is inderdaad de mooiste die ik tot nu toe had gezien.
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 21:00:
zijn niet de duidelijkste maar ja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damd Hoe resize je pics
1
| [img=640,480]http://members.brabant.chello.nl/~p.maas3/Pict0012.JPG[/img] |
[ Voor 38% gewijzigd door ReseTTim op 02-12-2002 21:23 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
(en radiussen wegvijlen moet nog
als je je case toch overspuit, laat het lasercutten of waterstraalcutten. frezen is niet ideaal voor casemodden.
im mijn geval had ik em naar een waterstraal bedrijf moeten sturen, maar dat durfte ik niet aan omdat ik bang was dat het paneel zou beschadigen. en sinds we wel een stuk of wat CNC freesbanken hebben, en ik er mee werk was de keuze snel gemaakt. maar volgende keer besteed ik het uit
Verwijderd
Hoeveel heeft dat snijden wel niet gekost?Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 13:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil wel ff kijken voor je.Halo_Master schreef op 02 december 2002 @ 20:26:
Verwijderd
Zijn der al meer foto's van deze ontzettende mooie kastVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 13:48:
Je vertelde nl op vrijdag tegen mijn en astennu dat er foto's werden gemaakt en op i-net werden gezet!!
Dus mijn vraag is zijn ze er al ?? zo ja waar staan ze