Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toshiba TS2li GPRS toch belkosten KPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een week die nieuwe Toshiba Imode ding, via het werk gekregen. Dat ding was gewoon geunlockt, dus mijn BEN erin en ik kon bellen.

Dat KPN kaartje wat erbij zat toch maar eens even gebruikt om te Imode-en nadat ik het wel weer gezien had, kon ik het gratis kpn nummer 777 bellen om te kijken hoeveel dataverkeer ik nu verbruikt had...

Nadat ze het dataverkeer melden, zegt dat computer vrouwtje heel netjes er achteraan dat mijn verdere belkosten 5 euro bedragen!!!

Als proef op de som, nog maar een beetje zitten imoden en weer 777 gebeld, en inderdaad, nu waren de belkosten iets van 8 of 9 euro's... dat gaat dus best hard!

Nu wordt dat toch betaald door het werk, dus maakt het me niet zoveel uit... Maar hebben meer mensen deze ervaring, want ik dacht dus dat GPRS alleen dataverkeer telde en geen andere kosten???

Of heeft iemand een andere verklaring?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45

Sick Nick

Drop the top!

misschien dat je imode dus niet via gprs gaat en dat je daarom wel je tikken maakt?

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11 22:32
exact, verbinding anders instellen lijkt me.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hee daar heb ik ook last van. :{

Volvotips.com

Verwijderd

Nee mensen, dat is het niet, het gaat echt wel via GPRS, en zodoende zit ik nu dus op 36 euro :( Het probleem is, dat KPN het nodig vind om eerst alles in rekening te brengen, en vervolgens (een maand later) allerlei acties enzo er weer af te halen, belachelijk vind ik het! Ik heb dus (net als jullie denk ik?) een 1MB bundel, maar zit nu op 2.8MB, en die laatste 1.8MB kosten me dus 36 euro volgens KPN, echt schandalig... :r Heb ze net gebeld trouwens, vandaar...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 15:31:
Nee mensen, dat is het niet, het gaat echt wel via GPRS, en zodoende zit ik nu dus op 36 euro :( Het probleem is, dat KPN het nodig vind om eerst alles in rekening te brengen, en vervolgens (een maand later) allerlei acties enzo er weer af te halen, belachelijk vind ik het! Ik heb dus (net als jullie denk ik?) een 1MB bundel, maar zit nu op 2.8MB, en die laatste 1.8MB kosten me dus 36 euro volgens KPN, echt schandalig... :r Heb ze net gebeld trouwens, vandaar...
ik dacht dat je de eerste 3 maanden 10mb gratis had? Ik blijkbaar ook niet. En belnu.nl heeft mijn abo van 200kb omgezet naar 1mb abo :r

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 12:59
Al de abo's zijn met 1MB bundel. Je kunt 'm na 3 maanden omzetten naar 200KB.
De kosten die er staan moet je nemen min het bedrag dat je al voor je bundel betaald. Met 1MB is dat dus 10 euro.
Als actie heeft overigens iedereen 10MB dataverkeer de eerste drie maanden gratis.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

GREENSKiN schreef op 02 december 2002 @ 16:38:
Al de abo's zijn met 1MB bundel. Je kunt 'm na 3 maanden omzetten naar 200KB.
De kosten die er staan moet je nemen min het bedrag dat je al voor je bundel betaald. Met 1MB is dat dus 10 euro.
Als actie heeft overigens iedereen 10MB dataverkeer de eerste drie maanden gratis.
maar betaal je dan toch voor 1MB de eerste 3 maanden?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Maar ze maken toch ook onderscheid tussen het dataverkeer en de belbundel? :?

Volvotips.com

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me had er na een tijdje geen last meer van zei die, ik nog steeds... Inderdaad heb je de eerste 10 mb gratis naar verluid, echter verdiend het niet de schoonheidsprijs, ze zijn zo nog meer kwijt qua admin kosten !!!

Laten we het maar zo zeggen,
Ik zou het anders gedaan hebben als ik KPN was

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:08
Ik moest ook twee keer kijken naar die rekening, eerst alles als data dan eraf wat je als bundel hebt en vervolgens wordt dat ondergebracht onder de belkosten. Is wel schrikken als je denkt dat je 10MB hebt en maar 1MB krijgt, dan kom je erachter dat de datakosten echt belachelijk hoog zijn voor de informatie die je binnen haalt. Gelukkig wordt het binnenkort allemaal in orde gemaakt (volgens de helpdesk).
Pagina: 1