Ik heb nu dus die nieuwe aldi-pc geen problmeen mee maar alleen ik krijg de kast niet open
alle schroefjes eruit en ik trekken aan die case maar er gebeurt nix iemand een ideetje??
zitten er niet ergens vage lipjes ofzo 
of moet je mischien eerst de bovekant naar achterschuiven ofzo
of moet je mischien eerst de bovekant naar achterschuiven ofzo
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Bij die van men schoonbroer is het ook nogal moeilijk open te krijgen.
Steek gewoon een schroevendraaier tussen de achterkant en het zijpaneel, dan lukt het wel.
Steek gewoon een schroevendraaier tussen de achterkant en het zijpaneel, dan lukt het wel.
Verwijderd
even de bevestiging goed bekijken.. moet je hem niet opzijklappen??
Zit ie niet vast met een popnageltje ofzo?
Zit ie niet vast met een popnageltje ofzo?
offtopic:
Anders maak je toch effe een window met een dremel?
Anders maak je toch effe een window met een dremel?
Ik heb er laatst nog een gezien en het was echt een eitje... Volgens mij moet je ook nog een schuifje omhoog schuiven...
te laat die waren vorige week in de aanbieding @ Aldi,
maar een beetje duwen en trekken, lukt toch wel
het is gewoon schroefjes los en dan hèèl hard duwen (ervaring
)
je kunt ook ff met een schroevendraaier aan de achterkant bij die openingetjes gaan wrikken
je kunt ook ff met een schroevendraaier aan de achterkant bij die openingetjes gaan wrikken
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
bij die van mij: schroefjes die de plaat aan de linkerkant met de achterkant verbinden losschroeven en dan met vier handen (twee man) die plaat RECHT naar achteren duwen.
je kunt idd proberen tussen voorkant en schuif van de kast voorzichtig een schroevedraaier te zetten. Dan gaat hij wel los. heb hem al open gehad, aangezien ik mijn oude modem weer heb terug gezet. Wat een K*tmodem zat er in die pc zeg, hij wilde alleen verbinden oop 26kbps.
http://specs.tweak.to/6635
Een naar-achter-slaande-beweging-op-de-zijkant mep wil ook nog wel eens helpen
Heb een tijdje geleden er ook een open gemaakt, volgens mij bleef het bij die bij de schroefjes los halen en een naar-achter-slaande-beweging-op-de-zijkant mep
denk dat dat eerder ligt aan ruis op je telefoonlijnStampre schreef op 02 december 2002 @ 19:47:
je kunt idd proberen tussen voorkant en schuif van de kast voorzichtig een schroevedraaier te zetten. Dan gaat hij wel los. heb hem al open gehad, aangezien ik mijn oude modem weer heb terug gezet. Wat een K*tmodem zat er in die pc zeg, hij wilde alleen verbinden oop 26kbps.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
of de schroeven-draaier-tussen-achterste-rantje manier wil ook wel is hlpenRave17 schreef op 02 december 2002 @ 20:15:
Een naar-achter-slaande-beweging-op-de-zijkant mep wil ook nog wel eens helpenHeb een tijdje geleden er ook een open gemaakt, volgens mij bleef het bij die bij de schroefjes los halen en een naar-achter-slaande-beweging-op-de-zijkant mep
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
schroefjes los en aan de kant van dat zwarte medion logo de zijkant naar achteren drukken 
okay het gaat nogal stroef maar that's the way
okay het gaat nogal stroef maar that's the way
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Schroefjes los, en dmv een platte schroevendraaier de zijkant naar achteren bewegen.... De zijkap is naar achter te schuiven, alleen gaat dat best zwaar..
Ik heb er al een losgesloopt, dezelfde dag, klant kwam direct bij aldi vandaan, pc nieuw in doos, meteen naar ons (pjoeterwinkel) toe om er een fdd in te laten bouwen... ding was nog nieteens aangeweest
Ik heb er al een losgesloopt, dezelfde dag, klant kwam direct bij aldi vandaan, pc nieuw in doos, meteen naar ons (pjoeterwinkel) toe om er een fdd in te laten bouwen... ding was nog nieteens aangeweest
ik weet ut mijn pa heeft ook zó'n aldi pc (goed ding overigens) maar die kast is wel zo fuckin zwaar om open te krijgen!
geef mij maar mijn Aopen H700
geef mij maar mijn Aopen H700
Verwijderd
Je moet hem aan de zijkant openmaken ik heb er ervaring mee. Ik heb de 1800 versie maar die dingen zijn echt traag vergeleken met andere pc's
Tss, Aopen... een echte Tweaker heeft een ChieftecGohan-san schreef op 03 december 2002 @ 00:04:
ik weet ut mijn pa heeft ook zó'n aldi pc (goed ding overigens) maar die kast is wel zo fuckin zwaar om open te krijgen!
geef mij maar mijn Aopen H700![]()
![]()
Pagina: 1