[XP] Texeditors text selecteren -> clipboard

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb hier om me werk nu Windows XP prof, IPV win2k.

Das opzich allemaal geen punt, maar ik zit met een super irritant probleempje.

Ik ben programmeur, en gebruik editplus om code te typen.

Als ik bijvoorbeeld wat tekst op mijn clipboard heb staan, en vervolgens een tekst selecteer om te deleten dan kopierd hij die tekst naar het clipboard. Waardoor ik dus telkens de goede tekst op mijn clipboard kwijt ben.

weet iemand hier een oplossing voor?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Is dit alleen in editplus of voor heel Windows? Dit omdat je het in WOS vraagt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hmm, ik ging er eigenlijk vanuit dat het in heel windows is, aangezien ik dezelfde instellingen voor editplus heb aangehouden met XP.

Het is ook moeilijk om te kijken wanneer het wel en niet is, want de ene keer gaat het wel goed, en de andere keer niet.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als ook in kladblok -> Windows. Zo niet -> editplus en kan je vraag naar de buren van Software Algemeen ;)

Editplus gebruik ik niet, dus als het specifiek daar geldt kan ik je niet helpen. Check in ieder geval even of er geen rare programma's / processen draaien die automatisch je selectie kopieren. (Een feature van bijv. je muisdriver?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)