Toon posts:

te weinig blokjes in mijn proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds gisteren ook blokjes aan het grazen, en ik heb zelf een proxy opgezet. Als ik van binnen uit mijn netwerk ga flushen dan gaat dat goed. Maar als ik vanaf mijn werk ga flushen, dan zie ik geen blokjes erbij komen in de out buffer (ik heb het minimale aantal blokjes wat af moet zijn op iets van 10 miljoen staan). Er zouden een paar honderd blokjes in moeten zitten, maar hij geeft aan dat er maar 8 in zitten. (heej, ik ben gisteravond pas begonnen!) Mijn out buffer is trouwens wel groter geworden na het flushen.

Nu mijn vraag: heb ik die blokjes voor niks zitten kraken, of is er niks aan de hand?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

geeft logfile.txt aan dat het fetchen/flushen goed verloopt?

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
ff wat meer info:
Het logfile heet: pproxyrc520000426.log
en een voorbeeldregel uit het logfile (ze zijn allemaal bijna hetzelfde):
04/26/00 08:13:29,194.229.76.226,{mijn email adres},9F44928510000000,3,1,1,8007

Die 8 blokjes van gister staan ook op zo'n manier in mijn logfile.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als het goed is is er ook nog het zgn. console-log, daarin staat alle informatie over verbindingen met clients en eventuele fouten die daarbij optreden. Daarin zou meer informatie te vinden moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Die was er niet, maar ik heb hem net aangemaakt, en hij geeft precies hetzelfde weer als die dos-prompt. Ik heb net weer ff een paar blokjes geflushed, maar die buffer geeft nog steeds maar 8 blokjes aan terwijl ppcr5out.rc5 weer gegroeid is.

04/26/00 09:32:07,rc564 r=913/1000, d=8/999999, 0.0 Mkeys/sec, tot=0

(de tijd op mijn server staat niet helemaal goed...)

Verwijderd

Topicstarter
Ik DENK dat het opgelost is. Ik had die server als system service geinstalleerd ("proxyper -install" een keer gedraaid), en dat heb ik nu weer ff terug gedraait. En nu lijkt het te werken... Er zitten nu in elk geval meer units in die outbuffer...
Pagina: 1