n.a.v een query wil ik een aantal keer iets weergeven.
De query is gewoon goed, en hij zou bijvoorbeeld 3x moeten loopen.
Hieronder de code:
In mijn voorbeeld heb ik 3x typeCode meerkeuze, dat heb ik gecontroleerd, en dat klopt ook.
In meerkeuze.vraag.inc.php staat de volgende code:
Als ik in meerkeuze.vraag.inc.php print("hoi"); zet oid, dan print hij dat ook maar 1x.
Conclusie van mijn probleem: Ik heb een loop die 3x loopt, in die loop laat ik iets includen (meerkeuze.vraag.inc.php) dit doet hij echter maar 1x.
Weet iemand misschien waarom hij maar 1x meerkeuze.vraag.inc.php include?
Update
Als ik alles weg commentaar in meerkeuze.vraag.inc.php en alleen print ("bla"); doe dan doet hij dat wel 3x
Dus het is iig zeker dat hij ergens in meerkeuze.vraag.inc.php ervoor zorgt dat de voorgaande loop niet verder loopt.
Dingen die ik later in de eerste file doe, worden nog wel uitgevoerd.
De query is gewoon goed, en hij zou bijvoorbeeld 3x moeten loopen.
Hieronder de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <?php $count = 0; while ($mysql_fetch_vragen = mysql_fetch_array($result)) { $count++; print("</table><table width='100%' border='0'>"); print("<tr>"); print("<td><b>Vraag $count</b></td>"); print("</tr>"); print("</table><table width='100%' border='0'>"); if($mysql_fetch_vragen['typeCode'] == "open") { include("../includes/open.vraag.inc.php"); } elseif($mysql_fetch_vragen['typeCode'] == "boolean") { include("../includes/boolean.vraag.inc.php"); } elseif($mysql_fetch_vragen['typeCode'] == "slide") { include("../includes/slide.vraag.inc.php"); } elseif($mysql_fetch_vragen['typeCode'] == "meerkeuze") { include("../includes/meerkeuze.vraag.inc.php"); } } ?> |
In mijn voorbeeld heb ik 3x typeCode meerkeuze, dat heb ik gecontroleerd, en dat klopt ook.
In meerkeuze.vraag.inc.php staat de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <?php $query = "select * from meerkeuzeopties where kVraagtypeID=". $mysql_fetch_vragen['pkVraagtypeID']; $result = mysql_query($query); print("<tr>"); print("<td width='50%' valign='top'>$mysql_fetch_vragen[vraag]</td>"); print("<td width='50%' valign='top'>"); $meerkeuze_count = 0; while ($mysql_fetch_meerkeuze = mysql_fetch_array($result)) { $meerkeuze_count++; if($mysql_fetch_vragen['keuzeOfSelect'] == 0) { //Option Buttons if($meerkeuze_count == 1) { print("<input type='radio' name='vraag". $count. "meerkeuzeoptie' value='$mysql_fetch_meerkeuze[pkMeerkeuzeOptieID]' checked> $mysql_fetch_meerkeuze[antwoordoptie]"); } else { print("<input type='radio' name='vraag". $count. "meerkeuzeoptie' value='$mysql_fetch_meerkeuze[pkMeerkeuzeOptieID]'> $mysql_fetch_meerkeuze[antwoordoptie]"); } } else { print("<input type='checkbox' name='vraag". $count. "meerkeuzeoptie'". $meerkeuze_count. " value='$mysql_fetch_meerkeuze[pkMeerkeuzeOptieID]'> $mysql_fetch_meerkeuze[antwoordoptie]"); } } print("</td>"); print("</tr>"); print("</tr>"); print("<tr>"); print("<td colspan='2'> </td>"); print("</tr>"); ?> |
Als ik in meerkeuze.vraag.inc.php print("hoi"); zet oid, dan print hij dat ook maar 1x.
Conclusie van mijn probleem: Ik heb een loop die 3x loopt, in die loop laat ik iets includen (meerkeuze.vraag.inc.php) dit doet hij echter maar 1x.
Weet iemand misschien waarom hij maar 1x meerkeuze.vraag.inc.php include?
Update
Als ik alles weg commentaar in meerkeuze.vraag.inc.php en alleen print ("bla"); doe dan doet hij dat wel 3x
Dus het is iig zeker dat hij ergens in meerkeuze.vraag.inc.php ervoor zorgt dat de voorgaande loop niet verder loopt.
Dingen die ik later in de eerste file doe, worden nog wel uitgevoerd.
[ Voor 23% gewijzigd door me1299 op 02-12-2002 11:42 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen