Toon posts:

Welke poortnummer/service gebruikt AdFrame?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie subject. Het lijkt wel of ik nooit reclames heb ..

Edit : Ok, ik ben er nu bijna zeker van dat m'n firewall iets tegehoudt waardoor AdFrame niet werkt.

Ik kan ze niet mailen om het te vragen, want dan zien ze aan de header van ik bij @home zit, en een andere SMTP heb ik niet.

Weet iemand trouwens ook het IP van de AdFrame-server die de reclames verstrekt?

Verwijderd

Ik weet alleen dat ie hier de laatste dagen geen reclame meer geeft.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik kan ze niet mailen om het te vragen, want dan zien ze aan de header van ik bij @home zit, en een andere SMTP heb ik niet.[/quote]Net of ze dat ook echt doen.. ze kunnen anders ook wel aan je IP adres zien dat je bij @home zit (IP adres krijgen ze toch wel te zien als jij banners bekijkt)..

Maar werkt Adframe alweer dan met kabel? Bij mij liep ie altijd vast... (ook na verwijderen netdetect.exe)

Die poort weet ik trouwens niet...

Verwijderd

als ik het goed heb connect ie naar www.adframe.nl op poort 6666:

(vuurmuur log)
2000/11/06 14:01:22 GMT +0100: Dial-Up Adapter [0000][Ref# 31] Connection Attempt: src=213.53.121.248, dst=194.151.1.58, sport=1164, dport=6666.

Verwijderd

IK citeer:

Kan ik ook via een LAN of via de kabel met adframe.nl in beeld surfen?

Momenteel wordt er hard gewerkt aan een AdFrame versie voor kabel en LAN gebruikers. In sommige gevallen is het mogelijk om wel via de kabel AdFrame te gebruiken, deze leden kunnen dus gewoon meteen meedoen. Wanneer het voor alle kabelaars mogelijk is, wordt dat in de Nieuwsbrief bekend gemaakt.

Dus waarom kan je ze niet met @home mailen?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En waarom werkt het eigenlijk niet gewoon via de kabel of een netwerk?
Wat voor stoms hebben ze uitgehaald zodat het programma niet werkt?
Pagina: 1