Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Heeft er iemand zo'n ding _over_ ?

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik heb nu dus mijn HQ08 gemod enzo zodat die radiator er in past, maar de floppy drive moest dus ophoepelen.... Nu is het zo dat ik dat plastic plaatje wat normaal ipv de floppy daar zit, kwijt ben. Heeft iemand zo'n ding 'over' ? of kan ik gewoon Aopen mailen of ze me eentje willen toesturen ofzo? Het is natuurlijk geen gezicht als dalijk m'n kast mooi is , en dan zo'n gat voorin :(

Bvd,

Verwijderd

gewoon naar de plaatselijke computerboer gaan en de figuur achter de toonbank even vriendelijk aankijken. aopen mailen zal ook wel werken

Verwijderd

maak van een stukje plexie een mini glowpad voor in je floppy drive.
net zo mooi en leuk..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 10:58:
gewoon naar de plaatselijke computerboer gaan en de figuur achter de toonbank even vriendelijk aankijken.
Dat gaat waarschijnlijk niet werken, aangezien die *&%$# dingen van AOpen weer net iets anders dan anders zijn, zelfs de plaatjes van een HX08 (dezelfde kast maar met een ander front) passen niet goed :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:01:
maak van een stukje plexie een mini glowpad voor in je floppy drive.
net zo mooi en leuk..
ja, das mooi, met een paar felle ledjes :9~

flikker er ook een input en output van je soundcard bij. Lekker makkelijk voor bij LAN's ....

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Zo'n plastic dingetje heet een besel (of bezel, ikke niet kunnen spellen), tis maar dat je het even weet :)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

SmegHead schreef op 02 december 2002 @ 11:11:
Zo'n plastic dingetje heet een besel (of bezel, ikke niet kunnen spellen), tis maar dat je het even weet :)
met een z ja :)

• Freeze-o
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2022

Freeze-o

Een D00D Avatar

Ik heb er nog wel 1 :)

Dell Precision Rack 7910

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
zou ik ook chieftec kunnen mailen voor een paar BLAUWE frontpaneeltjes voor in een 5.25" en een 3.5" slot?
heeft iemand hier ervaring mee?

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Ik heb een Aopen H600A.. zitten daar dezelfde plaatjes op? Dan wil ik er wel eentje naar je opsturen..

[edit]
Nope.. op de HQ08 zitten niet van die lelijke 'haal-makkelijk-het-bezeltje-uit-de-voorkant'-lipjes. (niet dat ik die zie, alles zit toch vol).

[ Voor 44% gewijzigd door Tarin op 03-12-2002 13:46 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

-JB- schreef op 03 december 2002 @ 13:29:
zou ik ook chieftec kunnen mailen voor een paar BLAUWE frontpaneeltjes voor in een 5.25" en een 3.5" slot?
heeft iemand hier ervaring mee?
Probeer en vind uit,

Wie niet waagt wie niet wint en wie geen moeite doet krijgt sowieso niks :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

waarom mail je A-Open niet...

Ik heb btw mijn radiateur voor onderin zitten, ik heb ook open circuit B)

• De_Bastaard
  • Nu online
Stuurt AOpen die je gratis toe denk je?
Btw mijn Radiator paste niet voorin ivm met hd rekje etc. bovenin past precies, pics komen binnenkort als ik 'n nieuwe digicam heb :)

Verwijderd

Ik denk het niet. Kheb zelf ook een HQ08 en heb ze al verschillende keren gemaild maar ik krijg nog steeds geen antwoord. Dat schiet echt niet op zo. :(

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 16:24
LOL Aopen mailen? Ik heb toevallig de koeler kappot op mijn AOpen moederbordje. Ik heb al gebeld, gemaild en een brief geschreven. Maar nog steeds geen reactie. Ik ga morgen maar weer eens bellen.

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

De_Bastaard schreef op 03 december 2002 @ 14:30:
Btw mijn Radiator paste niet voorin ivm met hd rekje etc. bovenin past precies, pics komen binnenkort als ik 'n nieuwe digicam heb :)
Zoals iemand al zij; ga gewoon langs de lokale computer boer waar ze ook aopen kasten verkopen. Die mensen hebben altijd 100de van die dingen over van de computer die ze bouwen. Ze willen jou er vast wel eentje geven hoor. Is natuurlijk wel eng om naar een echte winkel te gaan ipv. te bestellen :P ;)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
De_Bastaard schreef op 03 December 2002 @ 14:30:
HD rack er uit en de hd's boven de voeding hangen (in het andere rekje dus)

is geen verkeerde oplossing :)

Repareren doe je zo.

Pagina: 1