Toon posts:

Met welke DVD brander maak jij je Xbox software?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een DVD brander kopen om mijn gedownloade software te branden, welke moet ik nemen in eerste instantie dacht ik aan de nieuwste Sony, maar iemand heeft mij dit afgeraden.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Rot op pauper, koop lekker je games, figuren zoals jou verzieken de hele markt.

Modbreak:
Kan dit niet ff normaal ?!

[ Voor 69% gewijzigd door M@NIC op 02-12-2002 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
raptorix schreef op 02 december 2002 @ 10:58:
Rot op pauper, koop lekker je games, figuren zoals jou verzieken de hele markt.
Wie heeft het over spellen...

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:00:
[...]

Wie heeft het over spellen...
Wie post hier in spielerij?
Daarnaast, al is het software dan is het nog overtreding van de EULA, aangezien je alleen op een gemodde xbox eigen software kan draaien.

[ Voor 29% gewijzigd door raptorix op 02-12-2002 11:02 ]

Verwijderd

precies .. gaat hier om "software".. niet gelijk die vooroordelen :)
ik brand zelf mijn software met Sony's 500 serie .. die is perfect, brand +/-rw op 4 speed, en word icm met Princo, imation dvd's gelezen in xbox

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:02:
precies .. gaat hier om "software".. niet gelijk die vooroordelen :)
ik brand zelf mijn software met Sony's 500 serie .. die is perfect, brand +/-rw op 4 speed, en word icm met Princo, imation dvd's gelezen in xbox
dus jij hebt noooooooit problemen met die sony ?

Verwijderd

nee, kep um een 4 weken .. en tot nu toe nog geen mislukte copy, en kep toch al zo'n 70dvd's geburnt ..

Verwijderd

Topicstarter
raptorix schreef op 02 December 2002 @ 11:01:
[...]

Daarnaast, al is het software dan is het nog overtreding van de EULA, aangezien je alleen op een gemodde xbox eigen software kan draaien.
Even iets anders, heb jij ALLE programma's op je hardeschijf gekocht mister perfect ?

Windows, bijvoorbeeld, office .. etc. etc..

Verwijderd

niet op reageren joh :)

Verwijderd

Topicstarter
das misschien wel de wize'te beslissing :)

Maar volgens jou kan ik dus wel die Sony gaan halen ?

Die moet goed werken ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 11:14 ]

Verwijderd

ja zeker weten, ik heb een hele lange tijd zitten twijfelen tussen de pioneer A-05 en deze Sony, maar uiteindelijk toch voor Sony gekozen, omdat deze ook -rw kan schrijven, en das wel zo makkelijk :)

Verwijderd

raptorix schreef op 02 December 2002 @ 11:01:
[...]

Oh jee, weer zo'n heilige boontje. O-)

En als jij zo fel bent tegen illegale software en vind dat alles legaal gekocht moet worden waarom download jij dan wel software zogenaamd omdat het anders zo lang duurt voor het uitkomt?

En je smoesje van ja als het leuk is koop ik het wel. Maakt niet uit jij bent net zo goed illegaal bezig. Dus ga niet tegen iemand anders lopen zeiken :r

raptorix in "Games: Downloaden of kopen?"

Verwijderd

maar ja, das meestal :)

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 11:17:
[...]

Oh jee, weer zo'n heilige boontje. O-)

En als jij zo fel bent tegen illegale software en vind dat alles legaal gekocht moet worden waarom download jij dan wel software zogenaamd omdat het anders zo lang duurt voor het uitkomt?

En je smoesje van ja als het leuk is koop ik het wel. Maakt niet uit jij bent net zo goed illegaal bezig. Dus ga niet tegen iemand anders lopen zeiken :r

raptorix in "Games: Downloaden of kopen?"
Nee juist niet, ik zeg toch duidelijk: ik download alleen omdat ik anders moet wachten tot het in de winkel ligt, dus ik KOOP wel AL mijn games, en KOOP alle films die ik kijk.

[ Voor 15% gewijzigd door raptorix op 02-12-2002 11:27 ]

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Oke lekker flamen hiero Raprorix heb jij wel een XboX :? En waar kan jij dan wakker van liggen ?

je hebt de vraag waarschijnlijk niet eens gelezen XboX software is Opensource tis gratis! Spellen niet maar daar hebben we het niet eens over :/

Plz Hou het normaal :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mary Wana schreef op 02 December 2002 @ 11:35:
Oke lekker flamen hiero Raprorix heb jij wel een XboX :? En waar kan jij dan wakker van liggen ?
Ooit wel eens van principes gehoord?

• raptorix
Mary Wana schreef op 02 december 2002 @ 11:35:

je hebt de vraag waarschijnlijk niet eens gelezen XboX software is Opensource tis gratis! Spellen niet maar daar hebben we het niet eens over :/

Plz Hou het normaal :)
Ja ik heb een xbox vanaf het eerste uur, en waar ik wakker van lig?
14e jarige leechertjes die wel heel veel willen, maar niet willen betalen voor hun games. XBOX sofware opensource :?

OMG weet je wel wat opensource is?

En flamen? Waar flame ik dan?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:37:
[...]

Ooit wel eens van principes gehoord?
lol

naja die houd hij maar voor zichzelf of post het in goeie topic want dit kan zo niet :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

goed, het ging dus uiteindelijk over advies over een geschikte brander, ik hoop dat topicstarter wat ideeen heeft gekregen .. succes!

• raptorix
Mary Wana schreef op 02 December 2002 @ 11:39:
[...]

lol

naja die houd hij maar voor zichzelf of post het in goeie topic want dit kan zo niet :)
Brander(software) is SA of Hardware fora

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

raptorix schreef op 02 december 2002 @ 11:38:
[...]

Ja ik heb een xbox vanaf het eerste uur, en waar ik wakker van lig?
14e jarige leechertjes die wel heel veel willen, maar niet willen betalen voor hun games. XBOX sofware opensource :?

OMG weet je wel wat opensource is?

En flamen? Waar flame ik dan?
http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/news_latest.php

kijk er is een kit waarmee je proggies kan maken en tot nu toe zijn het gewoon individuals die proggies gemaakt hebben dus niks patent of license crap gewoon free. Geen support geen garantie dat het werkt nix!

Zelfs Ombouwen is legaal! Spellen kopieren alleen niet SIM-PEL!

jij bent tegen leechers ? Good for you!, ik ook maar zie ik leech en goeie koop ik geleechte spellen erase ik :) Op die manier kwijgen game developers alsnog hun centen binnen en nee ik verkoop niks!

Ik zie dat jij een regular GoTer bent, mag ik daarbij concluderen dat jij ziek word van alle newbies hiero :? ( zo ja , Welcome to the club)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:01
Hijs al in skop een mod gegooid. Niet meer reageren ajb, topicstarter moet eerst maar eens na gaan denken waar ie mee bezig is en een nieuw topic starten imo (zonder vermelding dat meneer illegale software wilt branden voor zijn gemodde XdooZ).

Btw: zou je ook bij de kliklijn van de BSA op kunnen geven.. het is dus in je eigen voordeel dat soort onzin voor je te houden. Bovendien is het illegaal en wilt Got daar niet mee geassocieerd worden.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

nigelator schreef op 02 December 2002 @ 11:48:
Hijs al in skop een mod gegooid. Niet meer reageren ajb, topicstarter moet eerst maar eens na gaan denken waar ie mee bezig is en een nieuw topic starten imo (zonder vermelding dat meneer illegale software wilt branden voor zijn gemodde XdooZ).

Btw: zou je ook bij de kliklijn van de BSA op kunnen geven.. het is dus in je eigen voordeel dat soort onzin voor je te houden. Bovendien is het illegaal en wilt Got daar niet mee geassocieerd worden.
Laatste keer het modden van je xbox is LEGAAL
Software ervoor is ook LEGAAL
Spellen branden zijn ILLEGAAL

Nu hou ik mijn bek dicht :) Getsappo komt eraan ;)

Verwijderd

en zelfs spellen branden is legaal, als het maar eigen backup is. (toevallig ken ik een oud-collega die nu werkzaam is bij een instantie tegen illegale software)
Dus ik heb evt. voor de gegadigde een heel document (van 18 pages) over wat wel en wat niet kan, misschien kan dat zelfs geen kwaad om te posten in de FAQ zodat we (misschien) ook eens van alle misverstanden af zijn.

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 12:13:
en zelfs spellen branden is legaal, als het maar eigen backup is. (toevallig ken ik een oud-collega die nu werkzaam is bij een instantie tegen illegale software)
Dus ik heb evt. voor de gegadigde een heel document (van 18 pages) over wat wel en wat niet kan, misschien kan dat zelfs geen kwaad om te posten in de FAQ zodat we (misschien) ook eens van alle misverstanden af zijn.
Duh, maar knappe jongen als jij een copie kan maken voor je xbox die op een geunmodde versie werkt. En daar ging het nu net over.

Verwijderd

weet niet waar jullie meebezig zijn hoor maar jullie vern**ken dit hele topic!! get back ontopic!! pff... oke?

Verwijderd

Topicstarter
raptorix schreef op 02 December 2002 @ 12:29:
[...]

Duh, maar knappe jongen als jij een copie kan maken voor je xbox die op een geunmodde versie werkt. En daar ging het nu net over.
Nee daar ging het niet om, iedereen weet wel dat xbox geen andere cd's leest dan origineel zonder mod chip.

Maar ik heb mijn writer al besteld, Pioneer A05.

Bedankt voor de hulp...... van mensen in een US forum + wize.

Verwijderd

dude.....kappe nou..
We weten wel wat de topicstarter wil branden en laten we gewoon daar geen discussie over houden.
En wat hij indirect vraagt is niet echt gewenst op GoT. Regels zijn regels.
Ga verder op irc icq oid.

Verwijderd

sterker nog, ik heb ook een unmodded xbox, maar een exacte 1:1 copy gemaakt van een game, en ik wil je maar al te graag laten zien dat het werkt ...

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 13:19:
sterker nog, ik heb ook een unmodded xbox, maar een exacte 1:1 copy gemaakt van een game, en ik wil je maar al te graag laten zien dat het werkt ...
Als dat zou kunnen, waarom zou je dan nog een gemodde xbox nodig hebben?

Verwijderd

dacht toch wel dat het nu een keer duidelijk moet zijn voor je ..
'nuff said .. *next* ..

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 13:39:
dacht toch wel dat het nu een keer duidelijk moet zijn voor je ..
'nuff said .. *next* ..
Stuur maar op, mijn xbox is unmodded, werkt ie dan krijg jij als beloning het orginele spel ok?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 13:19:
Hoe doe je dat? De game staat op de 2e laag van de dvd, en er zijn toch geen branders die dubbellaags fikken?

Verwijderd

*zucht*

-het modden van een xbox is legaal,
-het maken van een kopie van je eigen spellen is legaal, of in dit geval het spel naar de HD van de xbox schrijven zodat het lekker snel speelt is legaal
-het branden van zelfgeschreven en gratis software is legaal,

DUS een legale kopie op een legaal omgebouwde xbox spelen IS LEGAAL.

hier in Nederland is het alleen illegaal om een psx of ps2 om te bouwen.

en maak ons nou niet wijs dat er in jouw huis geen enkele kopie is te vinden van een spel/film/muziekcd dan niet in de vorm van een mp3 of divx of zelfs een gekopieerd cassettebandje of videofilm.

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 14:45:
*zucht*

-het modden van een xbox is legaal,
-het maken van een kopie van je eigen spellen is legaal, of in dit geval het spel naar de HD van de xbox schrijven zodat het lekker snel speelt is legaal
-het branden van zelfgeschreven en gratis software is legaal,

DUS een legale kopie op een legaal omgebouwde xbox spelen IS LEGAAL.

hier in Nederland is het alleen illegaal om een psx of ps2 om te bouwen.

en maak ons nou niet wijs dat er in jouw huis geen enkele kopie is te vinden van een spel/film/muziekcd dan niet in de vorm van een mp3 of divx of zelfs een gekopieerd cassettebandje of videofilm.
ZUCHT LEES JE EULA BIJ JE XBOX EENS

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh een xbox ombouwen legaal?? :? volgens mij zit je daar toch echt verkeerd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Inderdaad, als het modden legaal zou zijn zou Lik-Sang nog wel door zijn gegaan met hun console modificaties :{

Raptorix heeft 100% gelijk imo

Verwijderd

Wat er in de EULA staat is MS policy.
Wij hebben alleen te schaften met de nederlandse wet.

Een tijdje geleden is er een rechtzaak geweest tussen Sony en een aantal partijen die ombouwoplossingen voor playstation consoles aanboden.
Die rechtzaak heeft sony hier in Nederland gewonnen, en het is daarom illegaal om een sony console om te bouwen. Dat stond ook heel duidelijk in de uitspraak van de rechtbank.

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 14:52:
Wat er in de EULA staat is MS policy.
Wij hebben alleen te schaften met de nederlandse wet.

Een tijdje geleden is er een rechtzaak geweest tussen Sony en een aantal partijen die ombouwoplossingen voor playstation consoles aanboden.
Die rechtzaak heeft sony hier in Nederland gewonnen, en het is daarom illegaal om een sony console om te bouwen. Dat stond ook heel duidelijk in de uitspraak van de rechtbank.
Het is ook heel duidelijk, een EULA is een eindgebruikers overeenkomst, je gaat dus een contractuele verplichting aan met Microsoft, hoewel je dus eigenaar van het apparaat bent, mag je er niet zomaar alles mee doen.

Verwijderd

Hoe kun je nou een contractuele overeenkomst aangaan, zonder of een handtekeing te zetten of een mondelinge afspraak te maken ?
Zonder een uitspraak van de Nederlandse rechtbank heeft Microsoft wat dit betreft geen poot om op te staan. in Nederland tenminste.

• raptorix
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 15:02:
Hoe kun je nou een contractuele overeenkomst aangaan, zonder of een handtekeing te zetten of een mondelinge afspraak te maken ?
Zonder een uitspraak van de Nederlandse rechtbank heeft Microsoft wat dit betreft geen poot om op te staan. in Nederland tenminste.
Dacht je dat? LOL, kijk maar eens goed in je eula, meestal gebruikt men de constructie dat als men de verpakking verbreekt dat je dan accoord gaat met de voorwaarden.

Deze constructie wordt bijvoorbeeld bij prepaid telefoons gebruikt.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
raptorix, wat is je probleem jonge... get a life :Z

Modbreak:
Reageer dan niet, beetje kinderachtige reactie als je het mij vraagt.

[ Voor 70% gewijzigd door M@NIC op 02-12-2002 15:35 ]

• raptorix
CU2morO schreef op 02 December 2002 @ 15:09:
raptorix, wat is je probleem jonge... get a life :Z
Ik heb geen probleem sommige mensen willen alleen niet geloven dat het modden van een spelcomputer illegaal is.

Verwijderd

Ik geloof graag dat er zulke constructies gebruikt worden.
Maar het is ook weer verplicht om in het geval dat zulke voorwaarden bestaan de consument daar vooraf goed en duidelijk van op de hoogte te stellen.
Het moet niet zo zijn dat ik daar pas achter kom NA het openen van de doos en de gebruikersvoorwaarden lees.

Je kunt hier natuurlijk eindeloos over verder discussieren.
Laat ik eindigen met een persoonlijke mening :

Ik vind het niet meer dan normaal dat als ik een apparaat koop zoals de xbox dat ik daarmee mag uithalen wat ik wil, al vernietig ik de xbox dat moet ikzelf weten.
en als ik er zelfgemaakte software op wil draaien moet dat ook gewoon kunnen.
Het verhoogt tegelijkertijd het potentieel van de xbox. en dat verkoopt meer xboxen. Dat moeten ze bij MS toch inzien. Het opstellen van dit soort regels heeft toch geen enkele zin.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
raptorix schreef op 02 december 2002 @ 15:15:
[...]

Ik heb geen probleem sommige mensen willen alleen niet geloven dat het modden van een spelcomputer illegaal is.
en als al deze mensen dat nou willen doen om games te spelen die eerder uitkomen en niet meteen in NL verkrijgbaar zijn? dan mag het zeker wel volgens jouw dictatuur :>

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01 18:26
Dicht!
Tis wel duidelijk dat zulke topics niet gewenst zijn op GoT.
En zo'n flame war hou je maar over MSN/ICQ ofzo.

Ik zal The Will hier nog wel ff naar laten kijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.