Toon posts:

Ben gehackt??

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet niet of dit het goede forum is maar ik probeer het hier maar.

Ik ben vanacht gehackt ze hebben we website down gehaalt. en een andere index erop gezet. Hoe kan ik er nu achte rkomen wie dit hebben gedaan???

mvg
pim

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

Ik denk dat dit beter in SG past, maar ik betwijfel of jij daar al in kan ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Traag schreef op 02 december 2002 @ 10:36:
Ik denk dat dit beter in SG past
Klopt.

Als je een IP nummer hebt, misschien.

Verwijderd

Je server heeft logfiles... ze hebben gewoon je passwd geraden ofzo omdat vaak te makkelijke pwŽs worden gebruikt,... wie heeft nou voordeel eraan om jouw website te hacken, en met watvoor intensie..

Is het zoŽn grote site dan?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de website van mijn baas. En aangezien er in onze plaats een behoorlijke cyber-war aan de gang is om wie er breedband internet mag aan gaan bieden verdeken wij hun er van maa rhoe dit te bewijzen

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 10:40:
Het gaat om de website van mijn baas. En aangezien er in onze plaats een behoorlijke cyber-war aan de gang is om wie er breedband internet mag aan gaan bieden verdeken wij hun er van maa rhoe dit te bewijzen
Dus jouw baas is een van de breedband aanbieders :?

Zo ja, zou ik eens gaan kletsen met een avocaat

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Kom er maar eerst even achter in welk forum dit wel hoort, voordat je 't nog een keer probeert :Z

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.