Ik ben bezig met yet-another-cms in PHP en MySQL te programmeren. De standaard functies die worden gebruikt (bijvoorbeeld om pagina headers te printen of database lijsten te genereren, etc.) heb ik geplaatst in een file 'functions.inc' Deze file wordt geincluded in een andere includefile, nl. 'config.inc' waarin alle standaard-variabelen worden gedefinieerd, en alle belangrijke includefiles worden aangeroepen.
Mijn testomgeving is een WinXP bak met daarop apache, php en mysql geinstalleerd. Hierop werkt alles prima. Maar wanneer ik het nu online zet op een linux-server (met apache,php&mysql) krijg ik opeens foutmeldingen dat de functies niet zijn gedefinieerd : Fatal error: Call to undefined function: print_header()
De file functions.inc waarin de functies staan wordt wel geincluded, dat heb ik al gecontroleerd door aan het begin van de file een <?php echo "blaat"; ?> te plaatsen, en dat doet het gewoon.
Waar zou het aan kunnen liggen? Aan die 'geneste' include structuur?
Thanx in advance.
Mijn testomgeving is een WinXP bak met daarop apache, php en mysql geinstalleerd. Hierop werkt alles prima. Maar wanneer ik het nu online zet op een linux-server (met apache,php&mysql) krijg ik opeens foutmeldingen dat de functies niet zijn gedefinieerd : Fatal error: Call to undefined function: print_header()
De file functions.inc waarin de functies staan wordt wel geincluded, dat heb ik al gecontroleerd door aan het begin van de file een <?php echo "blaat"; ?> te plaatsen, en dat doet het gewoon.
Waar zou het aan kunnen liggen? Aan die 'geneste' include structuur?
Thanx in advance.
We need more cowbell