Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."
Heb je niet nog een interne CD/AUX ingang op je kaart open?
Die kan je namelijk gewoon gebruiken als Line-in. Gewoon een oud-CD-rom stekkertje gebruiken en daar stekkertjes ook solderen of zo...
Die kan je namelijk gewoon gebruiken als Line-in. Gewoon een oud-CD-rom stekkertje gebruiken en daar stekkertjes ook solderen of zo...
n54 power!
Of je kan natuurlijk ook een tv-kaartje met radiotuner (of radiokaart als dat bestaat
, proberen te vinden, en dat inbouwen.
waar inbouwen?? in z'n extigy?? hij wil geen pc gebruiken staat er dus als ik het goed begrijp: DVD->Extigy->versterker.ShadowrunR schreef op 02 December 2002 @ 18:25:
Of je kan natuurlijk ook een tv-kaartje met radiotuner (of radiokaart als dat bestaat, proberen te vinden, en dat inbouwen.
alleen dan heeft hij wel een probleem (of zijn dvd moet een usb poort hebben), want de extigy krijgt z'n voeding van de usb ingang, denkt niet echt dat een extigy standalone gaat werken. (correct me if i'm wrong)
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Mik um op een self-powered usb hub, en je hebt voeding op je usb apparaat staan
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
de Extigy komt inderdaad tussen m'n losse DVD-speler en een 5.1 creative speakerset. De PC komt er niet aan te pas.
Over die voeding had ik nog helemaal niet nagedacht, actieve hub is een goed idee denk ik.
D'r zit nog wel een extra ingang op (voor walkman of zo).
Weet iemand waar ik een mini-tuner kan vinden (net zoiets als je tegenwoordig kunt kopen voor 3 euro met een koptelefoontje), maar dan met coax ingang voor het signaal?
Over die voeding had ik nog helemaal niet nagedacht, actieve hub is een goed idee denk ik.
Weet iemand waar ik een mini-tuner kan vinden (net zoiets als je tegenwoordig kunt kopen voor 3 euro met een koptelefoontje), maar dan met coax ingang voor het signaal?
Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."
Ik neem aan dat je een coax uitgang (op de tuner) bedoelt?Toffifee schreef op 03 December 2002 @ 08:17:
de Extigy komt inderdaad tussen m'n losse DVD-speler en een 5.1 creative speakerset. De PC komt er niet aan te pas.
En bedoel je dan digitaal of analoog? Digitaal is onzin, radio is hartstikke analoog, en een dac maakt een tuner alleen maar duurder. Ik betwijfel zelfs of die dingen wel bestaan...
En zo'n klein tunertje zou je gewoon aan die walkman-ingang moeten kunnen hangen, dat zou volgens mij geen problemen mogen geven (hoogstens 'problemen' met ontvangst en/of kwaliteit).
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1