[tabel]align probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19
http://www.thesignalpost.com/top.php
Hier staat de header voor mijn site en zoals je kan zien, staat dat balkje onder het logo helemaal rechts van de rest van de tabellen. Ik heb toch wel degelijk meegegeven dat ie "left" en "top" moet aligneren.

Ben hier nou al klein uurtje mee bezig en het zal vast een heel klein lullig foutje zijn maar ik zie het toch echt niet. Ziet iemand het? :/

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-12-2002 10:02 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25
Ehm, probeer divs?

En anders nieuw tabelletje ipv nieuwe tr
die cel daarboven nekt 'em dus dat lijkt me de meest logische oplossing...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57

TwoR

Gekleurde stippen

Ja ik zou inderdaad even proberen met een nieuwe tabel.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat ik zou doen als ik jouw was is die tabellen met de hand typen, want dit is echt een rotzooi! Als je het zelf maak snap je ten minste waar je mee bezig bent!

Anders copy/paste deze html eens in een wysiwyg edtior, dan zie je een beetje wat je fout doet

• JeroenNietDoen
Ik heb het. Voordat er aan de menu opbouw begonnen werd, had er nog 1 tabel rondom gemoeten. Deze houdt blijkbaar de zult bij elkaar.

Mag ik vragen, hoe werk je met DIV's in tabellen :?

Verwijderd

zet ff border="1" in je main table. Volgens mij is de colspan in de bovenste rij te klein

• JeroenNietDoen
YT-Croc schreef op 02 December 2002 @ 10:14:
Wat ik zou doen als ik jouw was is die tabellen met de hand typen, want dit is echt een rotzooi! Als je het zelf maak snap je ten minste waar je mee bezig bent!

Anders copy/paste deze html eens in een wysiwyg edtior, dan zie je een beetje wat je fout doet
Waar denk je dat ze vandaan komen? Ik gebruik geen wysiwyg. Ik gebruik Cold Fusion Studio. En ik snap hoe het in elkaar zit en vindt het geen rotzooi. Jah geneste tabellen is altijd moeilijk om het overzicht te bewaren maar zo doe ik het nou al een paar jaar. :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25
OK probleem opgelost dus.

YT-Croc : gaarne in het vervolg pas iets roepen als je er daadwerkelijk zeker van bent wat nuttigs toe te voegen, want je reactie gaat nergens over.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.