Toon posts:

Oude passwords niet gevaarlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een meningsverschil met iemand.

Hij is van mening dat een password dat niet meer in gebruik is tussen een aantal personen, gewoon risicoloos op internet gezet kan worden.
Ik ben van mening dat je oude passwords gewoon niet moet vrijgeven, maar gewoon 'stil moet zwijgen'.

Wie vindt je nou dat er gelijk heeft. Graag een paar argumenten, dat zou ik fijn vinden.

Dank.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Passwords moeten naar mijn mening nooit zomaar online gezet worden, ook al zijn ze niet meer in gebruik. Uit (oude) passwords kun je vaak ook wel enigszins destilleren wat de nieuwe/andere zouden kunnen zijn..

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 09:16 schreef HGM het volgende:
Passwords moeten naar mijn mening nooit zomaar online gezet worden, ook al zijn ze niet meer in gebruik. Uit (oude) passwords kun je vaak ook wel enigszins destilleren wat de nieuwe/andere zouden kunnen zijn..[/quote]Dat was ook 1 van mijn argumenten. Maar dat scheen niet te boeien.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
waarom zou je een password op Internet zetten :?

Verwijderd

das handig als iedereen dat nou doet krijgen we 'n dictionary met veel gebruikte passworden die dan weer erg handig om de passworden die je nog niet wist te vinden....

kortom vrij zinloze actie dus.

edit:
tiepvout

--Ray