[DVD]Problemen met lezen van gekleurde DVD's

Pagina: 1
Acties:

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-02 09:06

RRRobert

Fokker in ruste

Topicstarter
Afgelopen weekend een stapel DVD's gehuurd. Daar zat dus "Spiderman" bij, geperst op een blits rood gekleurd DVD-rommetje. Ik stop em in m'n stand-alone speler en... na het opstarten loopt ie muurvast. :( DVD er uitgehaald, met de nodige moeite (speler reageerde bijna nergens meer op!) en es in de PC gestopt: geen enkel probleem!

Nou zijn mijn vragen:
- Iemand dezelfde ervaringen?
- is dit op te lossen met een firmware upgrade?

m'n stand-alone DVD-speler is een Cyberhome AD-M512
m'n PC DVD-speler is een Lite-on XJ-HD166S

Overigens wist m'n videotheek-houder te vertellen dat Columbia-Tristar, die deze film heeft uitgebracht, alle schijfjes straks in een rode kleur op de markt brengt, waarschijnlijk om piraterij tegen te gaan. Ben ik dan klaar mee ;(

O ja, voordat iemand er naar verwijst: het forum op http://www.cyberhome-help.de/ ligt al enige tijd plat, naar het schijnt...

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Verwijderd

ligt waarschijnlijk aan de manier van "lees gegevens" omzetten Denk niet dat het op houdt met een upgrade, je zou eens met de fabrikant kunnen bellen.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:25
Toch wel ironisch... op je standalone wil 'ie 'm niet inlezen...maar op je PC wel... LOL :*) B)

[ Voor 12% gewijzigd door Vinnienerd op 02-12-2002 11:52 ]

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:20
Cyberhome spelers zijn gewoon van een behoorlijk slechte kwaliteit imho. Die speler heeft met het minste krasje al moeite om goed verder te spelen. Ik zou gewoon een betere speler kopen philips of sony oid.