Toon posts:

beeldscherm gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer gewoon opstart, blijft mijn beeldscherm tikken, maar gaat niet aan. De powerknop aan/uit heeft geen zin. Ook heb ik de stroom eraf gehad, maar dat hielp ook niets.

Het is een Acer 77c beeldscherm

Verwijderd

• een ander beeldscherm werkt wel?
  • start je pc wel door?
  • hoor je piepjes bij het opstarten?
  • kortom iets meer info :)

Verwijderd

Topicstarter
*ander beeldscherm doet het wel
*ik hoor geen piepjes, dus videoplank is goed
*het beeldscherm geeft van die zachte tikjes

Verwijderd

Topicstarter
btw. de pc start gewoon door

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Begint erop te lijken dat je beeldscherm kapot is..

Verwijderd

Topicstarter
keb hem gvd nieuw gekocht op de HCC!
Maar het rare is dat hij het gewoon deed, maar nu opeens niet meer! :( :(

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:13

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Krijgt hij wel genoeg stroom om goed te kunnen starten?Anders vrees ik dat het einde verhaal is voor je monitor :(

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Is het misschien al in je opgekomen dat de resolutie of refreshrate die je ingesteld hebt te hoog is voor je monitor :)?
Probeer eens op te starten in veilige modus, zet hem op bijv. 800*600@60hz, en ga dan langzaam aan omhoog.
Als je een reso selecteert en je beeld raakt zwart, druk je op esc.
Worth the try :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm....Ik ga die mo**er f**kers van acer maar eens bellen!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die acer lui gebeld, en volgens hen is het het startmaganisme dat kapot is.
Die monitor is van juli 99. Dacht dat ie nog geen jaar oud was toen ik hem kocht op HCC :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
yeah....ik kan hem inruilen bij dealer in almere

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zoiets heb ik ook wel es gehad met een LG scherm... was idd ook het startmechanisme. Gelukkig was het gewoon binnen de garantie (2x zelfs) en kreeg ik gewoon een nieuwe. Maar jij zit dus net buiten de garantie :( Wel aardig van die dealer dat je hem kunt inruilen, want volgens mij zit er officieel geen garantie op 2dehands spul. Ook een beetje je eigen risico als je zoiets koopt op een beurs.. (ligt er ook aan hoeveel ie je heeft gekost natuurlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 02-12-2002 12:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:49:
ik heb die acer lui gebeld, en volgens hen is het het startmaganisme dat kapot is.
Die monitor is van juli 99. Dacht dat ie nog geen jaar oud was toen ik hem kocht op HCC :( :( :(
ja dat is balen.. hoop voor je dat je hem bij een bekende " zaak " heb gekocht op de hcc-dagen.. anders heb je vette pech

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op 02 december 2002 @ 12:50:
zoiets heb ik ook wel es gehad met een LG scherm... was idd ook het startmechanisme. Gelukkig was het gewoon binnen de garantie (2x zelfs) en kreeg ik gewoon een nieuwe. Maar jij zit dus net buiten de garantie :( Wel aardig van die dealer dat je hem kunt inruilen, want volgens mij zit er officieel geen garantie op 2dehands spul. Ook een beetje je eigen risico als je zoiets koopt op een beurs.. (ligt er ook aan hoeveel ie je heeft gekost natuurlijk)
Op de bon stond dat ik bij die zaak een jaar garantie had....toen heb ik meteen gebeld ;)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 11:20:
Is het misschien al in je opgekomen dat de resolutie of refreshrate die je ingesteld hebt te hoog is voor je monitor :)?
Probeer eens op te starten in veilige modus, zet hem op bijv. 800*600@60hz, en ga dan langzaam aan omhoog.
Als je een reso selecteert en je beeld raakt zwart, druk je op esc.
Worth the try :)
Volgens mij had ie gezegd dat z'n monitor helemaal niet aan ging, dus z'n beeld is direct bij het opstarten al zwart.
Dan heeft 't natuurlijk niks met je video instellingen in windows te maken :)

Verwijderd

misschien probleempje met geheugen? dat had ik ook een x
en bios al gereset?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 15:35:
misschien probleempje met geheugen? dat had ik ook een x
en bios al gereset?
lijkt me een beetje onlogisch, want deed het eerst wel en geen veranderingen! 8)7
Pagina: 1