Toon posts:

[php]Script voor publiceren van game servers stats

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een script gaan maken of misschien beter gezegd gebruiken waarmee ik game servers stats(ping tijd, aantal spelers, map keuze enz) kan publiceren op een PhPNuke website.

Het probleem is echter dat het om verschillende games gaat (denk aan: UT, UT2k3, Mohaa, MohaaSH, RTCW, OFP enz) die ik op 1 pagina wil laten zien.

Voordat ik het wiel opnieuw ga uitvinden heb ik gezocht naar bestaande script, ik heb wel scripts gevonden die stats generen maar meestal maar van 1 game en/of 1 server tegelijkerijd maar niet iets waarmee ik meerdere servers van verschillende games kan laten zien.

Nu weet ik niet of er niet toch al zo'n script bestaat wat dit al doet? Ik heb al een hoop gezocht maar kan helaas niets vinden.

Kan me iemand op weg helpen hoe ik dit het beste kan aanpakken, door bv een naam van een script of voorbeelden hoe ik het kan maken? Of bv een html of ander script wat dit wel doet....

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 15:48

Gerco

Professional Newbie

Hiervoor moet je qstat gebruiken, of het al UT2k3 ondersteund weet ik niet, maar het scheelt wel een enorme berg werk, aangezien je de gameservers niet zelf hoeft te queryen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Scriptrequest.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.