Toon posts:

handleiding voor Magic Twinpower Banshee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op internet lopen zoeken naar een handleiding van de Magic Twinpower Banshee maar ik kon hem niet vinden bij Google en Altavista.
In het forum jammer genoeg ook niet weer iemand waar ik deze vandaan kan halen :?

Wat hierbij van belang is is een plaatje van de kaart waarop vermeld staat waar jumper J7 voor staat

De videokaart geeft namelijk nogal wat verkeerde beelde, sommige dingen door elkaar :( deze kaart heb ik van iemand gekregen maar nou wil ik hem ook graag goed aan de gang hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 00:43 . Reden: meer info ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgens deze review zit er helemaal geen manual bij..

En over de jumpers kan ik al helemaal niets vinden :(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
die Skywell en Magic 3D sites zijn allemaal uit de lucht :(

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 02 December 2002 @ 00:51:
Volgens deze review zit er helemaal geen manual bij..

En over de jumpers kan ik al helemaal niets vinden :(
Ja die site vind je overal terug.
Er moet volgens de gene van wie ik hem gekregen heb wel een boekje zijn maar die heeft hij weggegooit :( , er zat er orgineel dus wel een bij.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

wouter76 schreef op 02 december 2002 @ 01:19:
die Skywell en Magic 3D sites zijn allemaal uit de lucht :(
Als jij de urls daarvan weet mag je het zeggen hoor. Ik heb ze niet. Als ik ze zou hebben zou ik ze op www.archive.org intikken.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:58

Zak

ik heb die kaart ook maar er zit geen manual bij.

Verwijderd

Topicstarter
Zak schreef op 02 december 2002 @ 09:56:
ik heb die kaart ook maar er zit geen manual bij.
Weet jij dan waar jumper J7 voor dient:?

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
W3ird_N3rd schreef op 02 december 2002 @ 01:45:
[...]

Als jij de urls daarvan weet mag je het zeggen hoor. Ik heb ze niet. Als ik ze zou hebben zou ik ze op www.archive.org intikken.
www.skywell.com.tw
www.magic-3d.com

:)

edit: Nou, ik heb het ook even geprobeerd met www.archive.org maar net de pagina's waar je wat aan hebt doen het niet :( Misschien weet iemand anders nog zoiets wat wel de juiste pagina's kan laten zien?

[ Voor 27% gewijzigd door Eindbaas op 02-12-2002 11:35 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:24
Ik heb hem gehad, met handleiding in retail doos, maar er stond niets in dat boekje over J7.

BTW: Zit er een fan op dat ding? J7 lijkt mij eerder een aansluitpunt dan een jumper, daar wordt meestal JP7 voor gebruikt.

Wat ik overigens nog heb meegemaakt met die kaart: rubbetjes die de heatsink door de kaart vasthouden worden gaar en breken -> continu vastlopers. Ff met wat rubber ringetjes en wat stevige alu bouten fixen en je bent weer van alles af :)

Verwijderd

ik heb deze kaart destijds ook gekocht kompleet in doos, geen handleiding, wel een schoefje om hem vast te zetten!!

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ schreef op 02 december 2002 @ 12:38:
Ik heb hem gehad, met handleiding in retail doos, maar er stond niets in dat boekje over J7.

BTW: Zit er een fan op dat ding? J7 lijkt mij eerder een aansluitpunt dan een jumper, daar wordt meestal JP7 voor gebruikt.

Wat ik overigens nog heb meegemaakt met die kaart: rubbetjes die de heatsink door de kaart vasthouden worden gaar en breken -> continu vastlopers. Ff met wat rubber ringetjes en wat stevige alu bouten fixen en je bent weer van alles af :)
Er zit wel een fan op die kaart en net zoals je zegt zit de heatsink met twee rubbere plugjes vast. Op J7 zit een jumper maar daarboven zitten nog twee pinnetjes waar ook een jumper overheen kan of dat je die moet wisselen met die daar onder van J7 :? het fannetje zit trouwens ergens anders aangesloten dus niet op J7

Verwijderd

Topicstarter
iemand :?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Niet schoppen binnen 24 uur!

Prik die jumper eens over die andere pinnen... Veel erger kan het niet worden :+. Hand bij de uit-knop van de voeding houden (niet de uit-knop van de pc, sinds ATX reageert die knop niet zo geweldig meer).

Schiet me trouwens iets te binnen, in je bios zit normaal een optie "video pallette snoop" oid. Wat het precies doet weet ik niet uit m'n hoofd, maar ik heb het ooit op een mobo aangezet en niks dan ellende :X

Check dat eens. Moet uit staan.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de Jumper op het andere pinnetje gezet maar dan doet de videokaart het dus niet dat weten we ook weer alleen men beeld vertekend ook helemaal raar iemand anders die daar oook het probleem mee heeft gehad :?

Verwijderd

Heeft iemand goedwerkende driver hiervoor onder XP? De drivers op voodoofiles.com werken bij mij niet! Marco
Pagina: 1