Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar te koop: Luminglass/Plasma Panel

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Ben voor men casemod op zoek naar zo'n transparante schijf met daarachter green of blauwe flitsen. Zoeentje dus:
Afbeeldingslocatie: http://cheapnovelty.com/cgi-bin/image/templates/luminglas.jpg

Nou kan ik ze echter alleen vinden op gigantische groottes van 20-30 cm doorsnee, ik ben echter op zoek naar kleinere. Zo'n 8-15cm in doorsnee.

Weet iemand een shop waar ik deze kan kopen? Anywhere, al zit it in de States, maakt niet uit :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Verwijderd

bij de blokker? :? :)

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 11:19
hey kom je toch op dat idee :P , had je trouwens ook gelezen dat dat storing op je hardware veroorzaakt?

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Blokker :? * Cipri zoekt de site af.

Wel een Barbie truck en een logeerbed gevonden, geen cool lampje ;) of weet jij meer dan mij? *D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bij de kijkshop.. gister nog mee gespeeld (was zondag koopdag ofzo)

cool effect met je vinger :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Cipri schreef op 02 December 2002 @ 00:34:
Blokker :? * Cipri zoekt de site af.

Wel een Barbie truck en een logeerbed gevonden, geen cool lampje ;) of weet jij meer dan mij? *D
Misschien kun je die ook wel heel mooi modden ;)
Misschien heeft Conrad zoiets ?

Verwijderd

E - man schreef op 02 december 2002 @ 00:33:
hey kom je toch op dat idee :P , had je trouwens ook gelezen dat dat storing op je hardware veroorzaakt?
nouja, mischien wel iets, maar je pc leeft nog wel. Zie dit http://www.ccmod.com/nieuws.php/301

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Kijkshop had aleen een 3D versie ervan, dezelfde die ze op ccmod gebruiken. Ik ben op zoek naar de `2d` versie.
Je ziet ze ook in Star Trek op Borg schepen, Borg gebruiken ze als kussentje ;)

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Jah dit is duidelijk zo'wn stadard souvernirswinkeldingetje :P of niet :)

Anyway de nuttige info: Deze plasmaschijf heb ik ooit eens in een winkeltje op TEXEL - De Koog gezien, t lieve schijfje staat er te koop in een winkeltje met diversen souvernirs en andere hightec electrospul zoals b.v. een plasma bol.
T winkeltje ataat bekend als foto/Holographic shop en is alom bekend op het eiland.
* SmauG komt er elk jaar dus weet ut wel ;)

Verder heb ik ze nog nooi gezien.

Verwijderd

De gemiddelde Expo heeft ze staan. Maar dan meestal toch wel de grotere modellen dan die jij zoekt.

Verwijderd

in die "gadget winkeltjes" vind je die wel, of die winkeltjes waar ze zo veel van die speciale kaarten hebben voor verjaardagen enz, van die beeldjes gemaakt van moeren enz die aan elkaar gelast zijn, t-shirts, handdoeken, knuffelbeertjes, koetjes, blabla, daar hebben ze dat zeker, enkel die grote van 8 -15 cm, dat gaat iets anders worden, is redelijk klein.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik voorspel: zzzzzzttt, weg PC! Zet er wel ff wat geaard kippengaas tussen je mobo en dat geval!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

je hardware gaat flippen van dat ding, het beestje loopt op een Flyback van ik gok zo'n 1Kv al die vonken veroorzaken flinke storing. Ik heb zo'n bol gehad, als je die voor je TV houdt dan trek je er toch flinke strepen overheen.

Verwijderd

AtomicShockwave schreef op 02 December 2002 @ 09:10:
je hardware gaat flippen van dat ding, het beestje loopt op een Flyback van ik gok zo'n 1Kv al die vonken veroorzaken flinke storing. Ik heb zo'n bol gehad, als je die voor je TV houdt dan trek je er toch flinke strepen overheen.

Dat zal wel meevallen. Ik zag pas nog iemand die zo'n bol in z'n kast gemod had. Eentje van 8 cm of zo. Wel goed geaard natuurlijk. Maar totaal geen storing of zo :)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 09:24:

[...]

Dat zal wel meevallen. Ik zag pas nog iemand die zo'n bol in z'n kast gemod had. Eentje van 8 cm of zo. Wel goed geaard natuurlijk. Maar totaal geen storing of zo :)
je zult flink aan afscherming moeten doen, ik heb die case ook gezien maar je maakt me niet wijs dat het geen storing levert, ik heb zelf ook zon geval en als dat ding aan zijn omgeving iets afgeeft dan trekt ie op alle gevoelige apparaten in de omgeving of die ook in het stopcontact zitten een dikke vette ruis. en volgens mij is aarden iets wat nou net NIET moet maar dat kan ik ook wel mis hebben :P

Verwijderd

nou, ik heb zo een ding ook gemod, net boven de voeding en net boven de mobo, niet geaard, niets, en totaal geen storing.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 09:36:
nou, ik heb zo een ding ook gemod, net boven de voeding en net boven de mobo, niet geaard, niets, en totaal geen storing.
Volgens mij ben je toch wel een beetje gestoord!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 10:18:
[...]

Volgens mij ben je toch wel een beetje gestoord!
wie zegt dat? tis niet bewezen, dus niet zomaar praten he >:)

Verwijderd

Hm zoiets moet het blijkbaar worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.atomicmpc.com.au/hotboxpix/globeelectricdreamlarge.jpg

Verwijderd

kijk, als je hem aan de buitenkant monteert is er niets aan de hand. Maar het lijkt me niet echt goed als je hem zonder afscherming naast je mobo plaatst. Bij zo'n bol valt het nog mee, maar hoe zit het met de afscherming bij zo'n ronde plaat ?!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Let op: die bollen EN die platen geven heel veel statische elektriciteit af. Houdt maar eens je hand op zo'n bol, en beweeg je vinger naar de aarding van een stopcontact of naar de verwarming. Je voelt het wel. Lijkt me niet zo'n succes om dat dus aan de binnenkant te plaatsen, dat ZOU wel eens verkeerd af kunnen lopen.

Verwijderd

aan de buitenkant van de kast zal het geen storing geven.
kast= metalen kooi constructie= geen elektrische velden van buitenaf naar binnen :)

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:55

cue

Aan de rechterkant van je kast zou je 'm nooit kunnen monteren want het is geen platte plaat...er zit nog aan de achterkant een trafo..

Je zal 'm dus aan de linkerkant moeten maken en dan de trafo er doorheen steken..

Hoe het dan gaat met straling e.d. heb ik geen idee....

Suc6 ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:17:
Hm zoiets moet het blijkbaar worden:

[afbeelding]
Hij zoekt een kleinere schijf

Verwijderd

jup, buitenaf zou'k die installeren.
Binnenkant = nono, tenzij ge die echt in een apart afgeschermd stuk in je case wilt steke, dat je er zelf inbouwd.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

wij verkopen ze ook (duur!) maar ze gaan toch beste redelijk snel minderen met hun felheid hoor. Ze staan in de winkel dan wel de hele dag aan, maar ja, dat wil je thuus ook toch? :) Deze werken trouwens wel anders dan die bollen, daar kun je coolere dingen mee doen :) Hou maar eens een losse tl buis bij zon bol, en hij gaan aan :D of een stukje ijzer tegen het glas houden, en dan in de buurt komen met je vinger *vonk* Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

/me steekt een welverdiend sigaartje :7 op en denkt na...

Ik kan me herrineren dat ze die schijven ook bij een (van oorsprong Frans) winkelketen(tje) verkochten, genaamd 'Nature Decouvertes' of Nature Discoveries.

Daar hadden ze igg twee maten: 45cm en +/- 20cm doorsnee. Hier in utrecht is ie foetsie dacht ik, in A'dam zat ie er nog wel.

Anders weet ik zeker dat er nog eentje in Parijs zit ;)
Pagina: 1