-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Wel een Barbie truck en een logeerbed gevonden, geen cool lampje
cool effect met je vinger
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Misschien kun je die ook wel heel mooi moddenCipri schreef op 02 December 2002 @ 00:34:
Blokker* Cipri zoekt de site af.
Wel een Barbie truck en een logeerbed gevonden, geen cool lampjeof weet jij meer dan mij?
Misschien heeft Conrad zoiets ?
Verwijderd
nouja, mischien wel iets, maar je pc leeft nog wel. Zie dit http://www.ccmod.com/nieuws.php/301E - man schreef op 02 december 2002 @ 00:33:
hey kom je toch op dat idee, had je trouwens ook gelezen dat dat storing op je hardware veroorzaakt?
Je ziet ze ook in Star Trek op Borg schepen, Borg gebruiken ze als kussentje
Anyway de nuttige info: Deze plasmaschijf heb ik ooit eens in een winkeltje op TEXEL - De Koog gezien, t lieve schijfje staat er te koop in een winkeltje met diversen souvernirs en andere hightec electrospul zoals b.v. een plasma bol.
T winkeltje ataat bekend als foto/Holographic shop en is alom bekend op het eiland.
* SmauG komt er elk jaar dus weet ut wel
Verder heb ik ze nog nooi gezien.
Verwijderd
Verwijderd
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
AtomicShockwave schreef op 02 December 2002 @ 09:10:
je hardware gaat flippen van dat ding, het beestje loopt op een Flyback van ik gok zo'n 1Kv al die vonken veroorzaken flinke storing. Ik heb zo'n bol gehad, als je die voor je TV houdt dan trek je er toch flinke strepen overheen.
Dat zal wel meevallen. Ik zag pas nog iemand die zo'n bol in z'n kast gemod had. Eentje van 8 cm of zo. Wel goed geaard natuurlijk. Maar totaal geen storing of zo
je zult flink aan afscherming moeten doen, ik heb die case ook gezien maar je maakt me niet wijs dat het geen storing levert, ik heb zelf ook zon geval en als dat ding aan zijn omgeving iets afgeeft dan trekt ie op alle gevoelige apparaten in de omgeving of die ook in het stopcontact zitten een dikke vette ruis. en volgens mij is aarden iets wat nou net NIET moet maar dat kan ik ook wel mis hebbenVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 09:24:
[...]
Dat zal wel meevallen. Ik zag pas nog iemand die zo'n bol in z'n kast gemod had. Eentje van 8 cm of zo. Wel goed geaard natuurlijk. Maar totaal geen storing of zo
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij ben je toch wel een beetje gestoord!Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 09:36:
nou, ik heb zo een ding ook gemod, net boven de voeding en net boven de mobo, niet geaard, niets, en totaal geen storing.
Verwijderd
wie zegt dat? tis niet bewezen, dus niet zomaar praten heVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 10:18:
[...]
Volgens mij ben je toch wel een beetje gestoord!
Verwijderd
Verwijderd
kast= metalen kooi constructie= geen elektrische velden van buitenaf naar binnen
Je zal 'm dus aan de linkerkant moeten maken en dan de trafo er doorheen steken..
Hoe het dan gaat met straling e.d. heb ik geen idee....
Suc6
Verwijderd
Binnenkant = nono, tenzij ge die echt in een apart afgeschermd stuk in je case wilt steke, dat je er zelf inbouwd.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik kan me herrineren dat ze die schijven ook bij een (van oorsprong Frans) winkelketen(tje) verkochten, genaamd 'Nature Decouvertes' of Nature Discoveries.
Daar hadden ze igg twee maten: 45cm en +/- 20cm doorsnee. Hier in utrecht is ie foetsie dacht ik, in A'dam zat ie er nog wel.
Anders weet ik zeker dat er nog eentje in Parijs zit