deze jongen maakt zich dus echt belachelijk!

Pagina: 1
Acties:

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 19:27

troje

was here!

Topicstarter
Zie Tweakers.net Shop Survey van Dunnet. Wicked Clown post een beoordeling over Dunnet. Hierin geeft ie een 10 voor technische kennis omdat ene "van den Hoek" daar zoveel weet!

3 keer raden wie die Van den Hoek is... :)

ROFL

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 14:05

vanDaal

-ismeereentje

Het gebeurt helaas meer waarvan ik het weet, mensen die hun 'eigen' winkel/zaak surveyen. Helaas is het bijna niet te controleren.

• troje
  • Laatst online: 08-02 19:27

troje

was here!

Topicstarter
Klopt, gelukkig is deze persoon niet echt slim...! :D

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb 'm al weer getrashed...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

LOL! Nog nooit zo gelachen om 2:18 in de vroege morgen, maar weten jullie, dat er bij de Postbank ook een technische kei werkt?
Meneer FoolZero heet ie! *D

OK sorry, dat ik het LA forum vervuil met deze opmerking, maar ik moest het ff kwijt!:)

edit:

verkeerde emoticon... :?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• AntonT
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 02:21 schreef FoolZero het volgende:
verkeerde emoticon... :?[/quote]Smileys heten die dingen. >:)

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 01:13 schreef troje het volgende:
Klopt, gelukkig is deze persoon niet echt slim...! :D[/quote]Hij is juist wél slim: hij kreeg een 10 voor technische kennis ;)

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Pagina: 1