Toon posts:

[hcc] omdopen tot computerbeurzen topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, op verzoek overnieuw: in dit draadje Wanneer gaat dit forum dicht? wordt gevraagd wanneer het hcc topic dicht gaat, en toen dacht ik dat het misschien wel aardig zou zijn om er een algemeen computer beurzen-topic oid van te maken. maar dat kon ik dus beter in LA posten.

en oh ja, ik zit nog niet zo lang op GOT en wou even weten of jullie zoiets nou een crosspost vinden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijtk mij een erg goed idee :) Al vraag ik me nog wel een beetje af wat en hoeveel er allemaal zal worden gepost in dat forum.. maar het lijkt me wel het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

topic? forum zal je bedoelen ;)

verder: een goed idee lijkt me, en dan gewoon een "vaste plek" geven in GoT... is opzich wel een mooie toevoeging op de bestaande fora, 't hele jaar door zijn er eigenlijk wel beurzen te vinden, dus waarom eigenlijk slechts éénmaal per jaar een apart forumpje voor de HCC? :)

mooi id :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij kan zoiets toch wel @ SG, volgens mij is de HCC één van de weinige beurzen die zo'n massale belangstelling van tweakers heeft en waarbij Tweakers.net zelf ook in participeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed id inderdaad, mag ik dan modje zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Palomar schreef op 02 December 2002 @ 00:03:
lijtk mij een erg goed idee :) Al vraag ik me nog wel een beetje af wat en hoeveel er allemaal zal worden gepost in dat forum.. maar het lijkt me wel het proberen waard.
Per beurs een topic met tips over waar de koopjes te vinden, wat je daar vooral níet moet kopen...Lijkt me ook wel handig.

Misschien dat de ALDI- en LIDL-aanbiedingen ook een vast plekje kunnen krijgen in zo'n forum, net als uitverkopen van winkels.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 00:06:
goed id inderdaad, mag ik dan modje zijn? :P
Als je modrequest doet mag je zowiezo niet :P

O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jwbagger schreef op 02 December 2002 @ 00:04:
topic? forum zal je bedoelen ;)
hehe oeps, nou ja zo te zien snappen jullie het idee wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdo schreef op 02 december 2002 @ 00:07:
[...]
Per beurs een topic met tips over waar de koopjes te vinden, wat je daar vooral níet moet kopen...Lijkt me ook wel handig.

Misschien dat de ALDI- en LIDL-aanbiedingen ook een vast plekje kunnen krijgen in zo'n forum, net als uitverkopen van winkels.
_/-\o_ _/-\o_

das een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Tjah, zoveel topic als sommigen van jullie willen is niet bij te houden man! Zo vind ik het goed en soms een Thema forum tussendoor is goed :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja lijkt me ook een goed plan... maar ms wel een voorwaarde net als sg 50/30 maken(zeg ik ff uit me hoofd eerste getal zou kunnen dat die niet klopt).

maar aan de andere kant hoeveel grotere beurzen zijn er? Je hebt de pc dump dag elke 3 maanden in de rai. Dan heb je nog is van die discount beurzen alleen die zijn elke keer op verschillende plaatsten.. althans ik kan me niet heugen dat die in de buurt waar ik woon is.. De laatste keer dat ik er geweest ben was die in roermond en dat is iets meer dan een jaar geleden.

bovendien vraag ik me ook af of het wel zo zinnig is. Kijk als je het heb over de hcc daar komt naar schatting zo een 30% van het forum zeker naar toe. Als je een beurs als de pc dump dag neemt daar komt ms 5 % naar toe en dan de rest van de beurzen nog minder. Bovendien is tweakers.net enkel bij de hcc betrokken. Dan reffreer ik vooral naar dat ze er zelf staan.

Op zich zou ik het aan de ene kant een leuk geheel vinden alleen aan de andere kant denk ik dat het een beetje hk nivo forum gaat worden. en niet echt een zinnige bijdragen aan got zal hebben. Alhoewel dit zou je kunnen vermijden door vanaf het begin af aan strenge regels te hanteren. maar als ik een paar van die regels die ik nu in mijn gedachten bedenk zou 80% nu al dicht zijn. Dus is denk ik niet echt een haal bare kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was ook maar een ideetje, alhoewel idd de combinatie met aldi en lidl aanbiedingen nog wel zinnig is.
maar ms wel een voorwaarde net als sg 50/30 maken
zal aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sg=stuffis generalis is een extra forum waarbij je toegang krijgt als je 50+ tech posts heb en 30 dagen lid bent... in jouw geval zal je daar over een weekje ofzo wel toegang tot hebben...

uit de faq die je als het goed is gelezen heb?
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah, en wat betekent die 50/30 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 00:53:
ah, en wat betekent die 50/30 dan?
50/30= 50 tech posts en 30 dagen lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow ja, dat had ik dus ook meteen kunnen begrijpen na je andere post.

ps: ik moet al die faq's toch eens doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 00:56:
ow ja, dat had ik dus ook meteen kunnen begrijpen na je andere post.

ps: ik moet al die faq's toch eens doorlezen
lijkt me handig....

staat echt een hoop nuttige informatie in.. ok het kost je een uurtje werk om alles goed door te lezen en in je op te nemen maar scheelt je achteraf meer tijd omdat je dan gewoon alles al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik had alleen die van de gedragsregels ed doorgelezen.

stond d8 ik ook iets in over zg "off topic", dus nu on topic: nou ja, zolang het hcc 2002 forum nog open is doet het er eigenlijk ook niet zo toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Persoonlijk denk ik ook dat er niet echt genoeg animo is om het bestaan van zo'n subforum te rechtvaardigen (correct me if i'm wrong :P).

De HCC is het grootste computergerelateerde evenement in nederland gericht op particulieren. Daar hebben tijdens de HCC dagen veel tweakers belangstelling voor, maar je ziet nu al dat de animo in dat forum terug begint te lopen. Dat gecombineerd met het feit dat je niet continue computerbeurzen hebt lijkt mij persoonlijk een reden om niet zo'n subforum op te starten :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 10:55
Misschien een forum genaamd "Shops en beurzen"?
Ook al overlapt die wel heel erg met SG en de ShopSurvey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

Renegade schreef op 02 December 2002 @ 13:29:
Persoonlijk denk ik ook dat er niet echt genoeg animo is om het bestaan van zo'n subforum te rechtvaardigen (correct me if i'm wrong :P).

De HCC is het grootste computergerelateerde evenement in nederland gericht op particulieren. Daar hebben tijdens de HCC dagen veel tweakers belangstelling voor, maar je ziet nu al dat de animo in dat forum terug begint te lopen. Dat gecombineerd met het feit dat je niet continue computerbeurzen hebt lijkt mij persoonlijk een reden om niet zo'n subforum op te starten :)
Elke naand is er wel ergens een computer beurs te vinden hoor :)

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
madwoody schreef op 02 December 2002 @ 18:24:
[...]
Elke naand is er wel ergens een computer beurs te vinden hoor :)

Maar die zijn niet interessant genoeg voor een heel forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd schieten de Aldi/Lidl/Mediamarkt/enz. topics ook de grond uit, als er een algemeen 'Let-op-aanbieding' forum van gemaakt wordt, filter je al die topics uit andere fora waar ze eigenlijk niet thuis horen en kunnen de beurzen daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:29:
De laatste tijd schieten de Aldi/Lidl/Mediamarkt/enz. topics ook de grond uit, als er een algemeen 'Let-op-aanbieding' forum van gemaakt wordt, filter je al die topics uit andere fora waar ze eigenlijk niet thuis horen en kunnen de beurzen daar ook bij.

Dat is niet meer dan 1 topic per dag en dus niet genoeg.
Kijk bijvoorbeeld aan Virussen en Veiligheid. In het begin was er veel belangsteling voor, maar later waren er nog maar 3 topics actief. Je kunt het dan veel beter gewoon in het desbetreffende (tech)forum houden :)
Pagina: 1