Wat te doen zonder stats... TAFELVOETBAL!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Maar let natuurlijk wel op je polsen dan tijdens het schieten :)

(ook een verslaving van me)

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Of andere statistieken opduikelen...

www.scintilla.utwente.nl

Dan maar eens gaan kijken hoeveel koffie er nou dagelijks bij de studievereniging gebruikt wordt... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

"Let vooral op je polsen...."

Hey, toch wat van me geleerd...??? ;)

Ik was vandaag nog op de HvA en stond weer eens naar de bak te kijken...... en daarna voeld ik mijn zeer pijnlijke pols....

Bestaat er zoiets als voetbalbak rsi??!?!?!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Stiek: Nee, het valt allemaal onder het kopje RSI (zoek de betekenis er maar van op)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Tafeltennis is veel leuker. Behalve nu mijn vader drie boten in de schuur heeft staan waardoor er geen ruimte meer is voor de tafeltennistafel :):(. Xal hem eens uitleggen dat boten in het water moeten liggen, en niet in de schuur :)

• fraek25
hehehe,
Natuurlijk heb ik dat goed ondhouden. Het klinkt ook zo bizar dat je het eigenlijk wel moet onthouden. Helaas is het helemaal over met het tafelvoetbal op dit moment. Moet ik toch maar een deutschmeister bij elkaar gaan sparen denk ik. Nodig ik Door-tik-deef uit maarrrrrrr, kijk uit want hij schiet scheef! :) Nog meer liefhebbers?

Verwijderd

Ik doe het ook zeker niet vaak meer, misschien een keer een avondje met een tal DPC-ers spelen tegen elkaar????

lijkt mij leuk, in Rotterdam ken ik genoeg tenten meteen tafelvoetbal(over het algemeen coffeeshops).

Verwijderd

Fraek: zal ik die halve gare uit zuid-Zimbabwe weer uit de goot trekken dan? :)

• fraek25
lijkt me een wijs plan.
Wat dacht je er van om het monster uit het meertje bij Bovenkarspel ook te benaderen?

Rowie is, denk ik, ook wel te porren voor dit soort bezigheden.

Verwijderd

De Bovenkarspel Connection staat ook op de lijst. met z'n 6-en dus.....

Dus wat komt eerder?? jou deutsche meister of het voorstel van jaap de boer??

Man dat is een tijd geleden dat ik tegenover jou en dtd stond.....

/me is thinking of the good old days

les? Wat nou les?? TAFELVOETBALLUH!!!

Verwijderd

Wie had er ook al weer een jaar verkloot met tafelvoetbal
>:)

Ga je nu ook je baan ermee verkloten?

• fraek25
Ik denk dat we maar eens moeten gaan kijken wie het minste verleerd is stiek. Rowie en het monster uit bovenkarspel zullen wel van de partij zijn en DTD en moi ook. Jij en Ewok ook? Dan kunnen we er nog een mooie avond van maken!

Verwijderd

het heeft mij geen jaar gekost op de TH, maar wel heel wat salarissen dat spelletje :)
was er niet bijzonder goed in maar samen met een vriend van me hebben we het toch wel is regelmatig gedaan voor de lol met een biertje erbij.

• Qui-Gon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 10:29
dat kan ik me ook nog wel herinneren ja :)
KLINKER!!! :):)
sorry ben net terug van bier dus een beetje aangeschoten :)

Verwijderd

Als jullie nog iemand nodig hebben om jullie ego op te krikken dan doe ik ook wel mee verlies (bijna) altijd.

[:?]
Owh was dat nou een klinker >:)
[/:?]

Verwijderd

bar eiland is trouwens weg waar staan er nog meer goeie tafels?

Verwijderd

Fraek: We kunnen er zeker een mooi avondje van maken, en ja, een jaar heb ik hier zeker mee verkloot.... HIO, een vierjarige opleiding, en ik ben bezig met het 6e jaar.... Need I say more??? :(

Maarreeh.... ik moet morgenochtend (8 uur!!! :() wel eerst naar de dokter voor mijn polsen. De afgelopen paar weken had ik weer veel last en na een jaar of drie heb ik eindelijk toch maar eens een afspraak gemaakt...

• fraek25
Mischien dat je wel geopereerd moet worden joh! Mischien dat de arts van M. van Basten je wel kan helpen.
In ieder geval krijgt de uitspraak "een verwoestend hard schot" in jouw geval met tafelvoetbal wel een hele lullige betekenis. Als we nou eerst jou volproppen met pijnstillers en daarna gaan spelen?

• fraek25
happy: waarom moeten we in go-des-naam in bareiland afspreken? Stiek, Ewok, Rowie en het monster komen allen niet uit de regio van moi en DTD (Door-Tik-Deef) dus Amsterdam lijkt me eerder handig voor iedereen.

Als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we mischien wel een pooltje oprichten.
Aantal vaste verplichtingen voor het spelen:
- Er moet koffie zijn.
- Eigenlijk moet men ook les hebben.
- Let op de polsen.
- Minstens 1 persoon moet er huilend weglopen omdat hij helemaal murw geluld is (denk aan Johan en Hans)
- Guus (de linkshandige electroliet met de klinkers van achter) zou er ook wel bij kunnen.
- Er moet een dikke, simpele ziel in de kantine staan.
- De tafelvoetbal tafel moet de hele gelegenheid worden doorgesleept om een bal te redden van een niet geldig doelpunt.
- DTD mag niet schuin schieten (ik word echt gestoord van die ballen joh)

Verwijderd

Pijnstillers, dat lijkt me wel wat.... Wat heb je allemaal in de aanbieding??? ;)

En je vergeet nog twee regels:
- Een stroeve tafel dient vooraf door Fraek gesmeerd te worden met behulp van servetten en boter.
- molenwiek-techniek is toegestaan

:)

• fraek25
Molenwiek techniek is inderdaad toegestaan zolang er niet meer dan 360 graden wordt gedraaid.
Over die boter zwijg ik. Ik heb het ooit eens gehoord en kan me hier zeer weinig over herinneren. Ik denk trouwens wel dat het een GE-NI-AAL idee is en wel moet werken. Dan gaat het tafelvoetbal helemaal gesmeerd. Je houdt er alleen van die vette handen aan over als je het niet zorgvuldig doet :)

Verwijderd

hehehe >:)

Was het met de molenwiek niet zo dat de bal in de eerste 360 graden moet worden geraakt :?

Die doktersafspraak is trouwens verplaatst naar vrijdagochtend 8 uur....

to be continued....

Verwijderd

dat klopt inderdaad stiek.

Zijn jullie al aan het trainen geslagen voor een nog nader te bepalen moment om te gaan spelen?

Verwijderd

Nee, ik kan sowieso niks doen totdat ik weet wat er met mijn polsen aan de hand is. Als ik jou was zou ik rondkijken voor een vervanger... Ik kom wel, maar kan dus misschien niet spelen... :(

Verwijderd

Dan komt het dus weer neer op:
- slap lullen
- drinken
- Het monster z'n nieuwe proteses bekijken.
- ehm... Rowie z'n zussie (hoe zat dat ook al weer???)

Verwijderd

Nu alleen nog een datum en een locatie.....

Het zussie van Rowie....?? ik geloof dat je een tikkie achterloopt.... dat is nl. al 3,5 jaar uit...

• fraek25
Tja, de tijd gaat snel...
Als we beide effe een balletje opgooien dan denk ik dat we wel een datum moeten kunnen regelen met al die druk bezette levens van nu. Hoewel..... Ik kan natuurlijk m'n baan riskeren; zoals happy het zo graag doet voorkomen :)
U hoort van mij eerwaarde Stiek! Licht Ewok ook maar in en zet de koffie koud en het bier warm..ehm....nou ja....zoiets dan ofzo......

(kut, kut, kut wéér een foutje)

Verwijderd

Tja, wij kunnen wel een datum afspreken, maar kennen we niet beter een meeltje rondsturen, ook naar die Rowie, het monster en die gabber uit Zaandam....

Maar nu eerst.... de dokter....

Verwijderd

En alweer terug van de dokter.... Fraek, je had het over pijnstillers???? Wat denk je dattie me geeft???? Ibuprofen 400, dat had ik ook nog wel kunnen verzinnen. Je ken dat spul gewoon zonder recept halen... maja...

Laten we hopen dat het helpt, anders moeten er weer (net als in '91 foto's gemaakt worden)

Ik ga naar me werk... de mazzel!

Verwijderd

offtopic:
Hehe... heb er net een uur over gedaan om te registeren... :( Een of andere oetlul heeft de nick Iwok in gebruik dus dan maar Iw0k..

Gool! Ik heb je mail gehad.. en het topic gelezen :) Yep, binnenkort effe wat afspreken!! Maar PAS OP!! Iwok scoort van achteren weet je nog?

Als Stiek z'n pols dan nog niet OK is, zal ik een goeie voorhoede van straat moeten plukken ergens.. dus Stiek: neem maar een overdose van die pilletjes van je want stieken zul je!! ;)

Verwijderd

Misschien moet ik die andere techniek (dus niet je pols omleggen om een balletje vooruit te krijgen) gaan gebruiken....

Nog een keer over die pillen.. .zoals ik al zei.. zonder recept verkrijgbaar... >:)
Het gaat al wat beter, al heb ik nog geen pil genomen.

Enneh, Iw0k, coole photo, waar is die genomen......???? :)

• fraek25
[SLik]
Ik zorg gewoon dat ik voor sta. Daar was ik met m'n blokballen erg vervelend en ook nog productief!
[/SLik]

Iwok Doe je trouwens ook al mee met de DPC?

Verwijderd

Fraek, ga je nou meteen Iw0k recruten voor de Northern Alliance...???? :?

Mag niet hoor, is spam.... :) En Iw0k kan sowieso veel beter meedoen met de UKPC, die staan namelijk hoger.... ;)

(weet iemand die link naar de lijst met alle subteams nog???)

Verwijderd

neeh, doe niet mee met dat flushgebeuren.. (dat is toch wat de DPC doen?)

Je wist inderdaad erg vervelend te zijn met die gore blockballen van je fraek, maareuh ze kwamen er toch ook wel zwaar regelmatig tussendoor... :P (Huh, daar stond ik?!! Hoe komt die bal nou opeens aan de andere kant van m'n poppetje??!! ;) )

Ik zat laatst nog bij het monster uit Bovenkarspel in de trein! Hij is al afgestudeerd maar hij gaat nu EVK doen... ja kweethet klinkt vaaaaaag kweet ook niet meer precies hoe het in elkaar stak moet je maar aan hem zelf vragen...

• fraek25
Wat ik van de grote teun heb gehoord is hij nog niet afgestudeerd. Ik had van Teun begrepen dat zijn afstudeer verslag was afgekeurd. Teun was daar best wel teleurgesteld over. Hoe het precies zit weet ik niet maar het is wel heel raar. Waarom zou je een EVK traject gaan doen als je afgestudeerd bent? Gaat hij hiermee nog niet gehaalde vakken compenseren? Dan kan het natuurlijk wel. Tja, zoals DTD het zo mooi kan zeggen: "Nedercom blijft altijd lastig..."

Verwijderd

Who the hell is grote Teun?! Ken ik die? Bedoel je Tonissen? nah ja, ik geloof dat het wel ongeveer zo in elkaar stak ja, hij had z'n afstudeerstage afgerond maar moest nog vakken halen en dus wil hij EVK gaan doen zodat hij ondertussen kan blijven werken...

Nedercom.. laten we daar maar niet over beginnen.. >:)
Pagina: 1