The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
www.scintilla.utwente.nl
Dan maar eens gaan kijken hoeveel koffie er nou dagelijks bij de studievereniging gebruikt wordt...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Hey, toch wat van me geleerd...???
Ik was vandaag nog op de HvA en stond weer eens naar de bak te kijken...... en daarna voeld ik mijn zeer pijnlijke pols....
Bestaat er zoiets als voetbalbak rsi??!?!?!
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Natuurlijk heb ik dat goed ondhouden. Het klinkt ook zo bizar dat je het eigenlijk wel moet onthouden. Helaas is het helemaal over met het tafelvoetbal op dit moment. Moet ik toch maar een deutschmeister bij elkaar gaan sparen denk ik. Nodig ik Door-tik-deef uit maarrrrrrr, kijk uit want hij schiet scheef!
Verwijderd
lijkt mij leuk, in Rotterdam ken ik genoeg tenten meteen tafelvoetbal(over het algemeen coffeeshops).
Wat dacht je er van om het monster uit het meertje bij Bovenkarspel ook te benaderen?
Rowie is, denk ik, ook wel te porren voor dit soort bezigheden.
Verwijderd
Dus wat komt eerder?? jou deutsche meister of het voorstel van jaap de boer??
Man dat is een tijd geleden dat ik tegenover jou en dtd stond.....
/me is thinking of the good old days
les? Wat nou les?? TAFELVOETBALLUH!!!
Verwijderd
Ga je nu ook je baan ermee verkloten?
Verwijderd
was er niet bijzonder goed in maar samen met een vriend van me hebben we het toch wel is regelmatig gedaan voor de lol met een biertje erbij.
KLINKER!!! :):)
sorry ben net terug van bier dus een beetje aangeschoten
Verwijderd
[:?]
Owh was dat nou een klinker
[/:?]
Verwijderd
Maarreeh.... ik moet morgenochtend (8 uur!!!
In ieder geval krijgt de uitspraak "een verwoestend hard schot" in jouw geval met tafelvoetbal wel een hele lullige betekenis. Als we nou eerst jou volproppen met pijnstillers en daarna gaan spelen?
Als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we mischien wel een pooltje oprichten.
Aantal vaste verplichtingen voor het spelen:
- Er moet koffie zijn.
- Eigenlijk moet men ook les hebben.
- Let op de polsen.
- Minstens 1 persoon moet er huilend weglopen omdat hij helemaal murw geluld is (denk aan Johan en Hans)
- Guus (de linkshandige electroliet met de klinkers van achter) zou er ook wel bij kunnen.
- Er moet een dikke, simpele ziel in de kantine staan.
- De tafelvoetbal tafel moet de hele gelegenheid worden doorgesleept om een bal te redden van een niet geldig doelpunt.
- DTD mag niet schuin schieten (ik word echt gestoord van die ballen joh)
Verwijderd
En je vergeet nog twee regels:
- Een stroeve tafel dient vooraf door Fraek gesmeerd te worden met behulp van servetten en boter.
- molenwiek-techniek is toegestaan
Over die boter zwijg ik. Ik heb het ooit eens gehoord en kan me hier zeer weinig over herinneren. Ik denk trouwens wel dat het een GE-NI-AAL idee is en wel moet werken. Dan gaat het tafelvoetbal helemaal gesmeerd. Je houdt er alleen van die vette handen aan over als je het niet zorgvuldig doet
Verwijderd
Was het met de molenwiek niet zo dat de bal in de eerste 360 graden moet worden geraakt
Die doktersafspraak is trouwens verplaatst naar vrijdagochtend 8 uur....
to be continued....
Verwijderd
Zijn jullie al aan het trainen geslagen voor een nog nader te bepalen moment om te gaan spelen?
Verwijderd
Verwijderd
- slap lullen
- drinken
- Het monster z'n nieuwe proteses bekijken.
- ehm... Rowie z'n zussie (hoe zat dat ook al weer???)
Verwijderd
Het zussie van Rowie....?? ik geloof dat je een tikkie achterloopt.... dat is nl. al 3,5 jaar uit...
Als we beide effe een balletje opgooien dan denk ik dat we wel een datum moeten kunnen regelen met al die druk bezette levens van nu. Hoewel..... Ik kan natuurlijk m'n baan riskeren; zoals happy het zo graag doet voorkomen
U hoort van mij eerwaarde Stiek! Licht Ewok ook maar in en zet de koffie koud en het bier warm..ehm....nou ja....zoiets dan ofzo......
(kut, kut, kut wéér een foutje)
Verwijderd
Maar nu eerst.... de dokter....
Verwijderd
Laten we hopen dat het helpt, anders moeten er weer (net als in '91 foto's gemaakt worden)
Ik ga naar me werk... de mazzel!
Verwijderd
Hehe... heb er net een uur over gedaan om te registeren...
Gool! Ik heb je mail gehad.. en het topic gelezen
Als Stiek z'n pols dan nog niet OK is, zal ik een goeie voorhoede van straat moeten plukken ergens.. dus Stiek: neem maar een overdose van die pilletjes van je want stieken zul je!!
Verwijderd
Nog een keer over die pillen.. .zoals ik al zei.. zonder recept verkrijgbaar...
Het gaat al wat beter, al heb ik nog geen pil genomen.
Enneh, Iw0k, coole photo, waar is die genomen......????
Ik zorg gewoon dat ik voor sta. Daar was ik met m'n blokballen erg vervelend en ook nog productief!
[/SLik]
Iwok Doe je trouwens ook al mee met de DPC?
Verwijderd
Mag niet hoor, is spam....
(weet iemand die link naar de lijst met alle subteams nog???)
Verwijderd
Je wist inderdaad erg vervelend te zijn met die gore blockballen van je fraek, maareuh ze kwamen er toch ook wel zwaar regelmatig tussendoor...
Ik zat laatst nog bij het monster uit Bovenkarspel in de trein! Hij is al afgestudeerd maar hij gaat nu EVK doen... ja kweethet klinkt vaaaaaag kweet ook niet meer precies hoe het in elkaar stak moet je maar aan hem zelf vragen...
Verwijderd
Nedercom.. laten we daar maar niet over beginnen..