Toon posts:

[Win98] Haperingen bij muziek *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik heb problemen met mijn computer draaiende op Windows 98 SE. Als ik bijvoorbeeld muziek afspeel, hapert de pc regelmatig. Is er misschien iemand die een oplossing voor mijn probleem heeft?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rick

Verwijderd

meer info aub. heb je wel genoeg ram?

Verwijderd

eeuhm meer info please, zoals cpu en mem!! :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is het probleem niet. Nog geen jaar geleden heb ik het nieuwste gekocht, dus dat moet goed zijn. Verder is er wel redelijk veel software wat draait, virusscanner, firewall, maar daar moet de pc toch tegen kunnen...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topictitel aangepast per Windows Operated Systems - Policy :)

Naast CPU en geheugen zou info als welke geluidskaart, drivers en wat voor soort muziek (alle soorten geluid, altijd?) ook handig zijn ;)

Welkom op GoT trouwens

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)

Ik weet niet precies welke hardware ik gebruik, kan ik dat misschien ergens nakijken op de pc? Ik heb hem zelf in elkaar laten zetten en ik kan de papieren niet zo gauw vinden... Ik ben al aan het zoeken op configuratiescherm, maar heb tot heden niets kunnen vinden...

Ik heb er last van bij alle soorten muziek, maar af en toe ook bij games...

Verwijderd

Denk een probleem met je geluidskaartje.....nog last van andere haperingen bij andere toepassingen :?

Verwijderd

Topicstarter
256 MB RAM heb ik

Bij games heb ik ook last... Maar dat is minder...

Ik gebruik de computer wel eens om iets uit te zenden, en dan is het storend als de pc hapert...
Pagina: 1