Toon posts:

[linux]oude distro's downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, had daarstrax even redhat 7.3 (had ik nog liggen op cd-rom) op een oude 166 mhz bak gezet met 64 mb ram erop...maar dat ging dus nogal langzaam. Wilde er een oude redhat versie opzetten (dacht aan 4 of 5) maar die zijn dus nergens meer te vinden op het net??? Andere oude versies van bruikbare distros kan ik niet echt vinden ('t is om als workstation te gebruiken)...kan iemand me verder helpen?

Verwijderd

Waarom niet gewoon Slackware of Debian als ik vragen mag?

Verwijderd

gewoon ff een verzoekje posten in een nieuwsgroep, lijkt me

Verwijderd

Topicstarter
geen ervaring met slackware en debian :(...verder ook geen ervaring met nieuwsgroepen :P

Verwijderd

ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux

zie ik gewoon alle versie's vanaf 1.0 staan hoor

Verwijderd

Topicstarter
dredge, als ik in de map ga van versies 4 of 5 dan staat er dus nix in :(

edit: hier dus bijvoorbeeld: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/5.2/en/iso/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 22:38 . Reden: toevoegende informatie ]

Verwijderd

Nadeel van oude versies is dat ze vaak zo lek zijn als een mandje. Dus voordat je zoiets aan Internet hangt zul je nog even fors moeten patchen. Beter is het om een recente versie van Slackware of Debian te nemen, deze draaien vaak nog goed op oudere hardware.

Overigens staat versie 5.2 van RedHat er wel op maar niet in iso formaat. Zo te zien zijn alle versies nog voorhanden op de redhat ftp en op mirrors.

Maar dat had je met enig zoekwerk ook zelf kunnen vinden. Daarom gaat ie op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.