Hoi, had daarstrax even redhat 7.3 (had ik nog liggen op cd-rom) op een oude 166 mhz bak gezet met 64 mb ram erop...maar dat ging dus nogal langzaam. Wilde er een oude redhat versie opzetten (dacht aan 4 of 5) maar die zijn dus nergens meer te vinden op het net??? Andere oude versies van bruikbare distros kan ik niet echt vinden ('t is om als workstation te gebruiken)...kan iemand me verder helpen?
dredge, als ik in de map ga van versies 4 of 5 dan staat er dus nix in 
edit: hier dus bijvoorbeeld: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/5.2/en/iso/
edit: hier dus bijvoorbeeld: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/5.2/en/iso/
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 22:38 . Reden: toevoegende informatie ]
Verwijderd
Nadeel van oude versies is dat ze vaak zo lek zijn als een mandje. Dus voordat je zoiets aan Internet hangt zul je nog even fors moeten patchen. Beter is het om een recente versie van Slackware of Debian te nemen, deze draaien vaak nog goed op oudere hardware.
Overigens staat versie 5.2 van RedHat er wel op maar niet in iso formaat. Zo te zien zijn alle versies nog voorhanden op de redhat ftp en op mirrors.
Maar dat had je met enig zoekwerk ook zelf kunnen vinden. Daarom gaat ie op slot.
Overigens staat versie 5.2 van RedHat er wel op maar niet in iso formaat. Zo te zien zijn alle versies nog voorhanden op de redhat ftp en op mirrors.
Maar dat had je met enig zoekwerk ook zelf kunnen vinden. Daarom gaat ie op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()