VxD fouten in windhoos

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Zoals hierboven staat heb ik dat fijne blauwe schermpje elke keer in windhoos, hier staat dan: fatale fout ....jada jada..... VxD....jada jada..

Heeft dit iets met mijn vid kaart te maken of mijn via chipset ofzo? Het mooiste zou zijn dat het iets is met m'n geheugen want dat kan ik het makkelijkst terugbrengen :)

Was het al bijna vergeten. Heb de nieuwste via drivers (geloof ik)

specs: abit KT7
Duron 600(ook al teruggezet was dus niet doordat ie met standaard koeler 945 deed :) )
128mb 133mhz
Viper 770

Verwijderd

Ja heb ook regelmatig die foute VxD's en VMM fouten om gek van te worden nu overgestapt op win2k (die doet het goed) maar onder me voor de spellen werkt het nog van geen kanten hangt zich zeeeeeeeer vaak op.:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Dat is wel vreemd. Dat had ik vanmiddag ook...
Bij mij gingen ze wel weg toen ik mijn geheugen weer op 100 Mhz ging draaien ipv 133.
Het lijkt bij mij te maken te hebben met een 64 MB DIMM en een van 128 MB, die kunnen allebei apart wel op 133 Mhz, maar samen geven ze problemen op 133 Mhz. ?!?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:29

Flexx

This side up

VXD fout heeft met je drivers temaken.
En dat kan van elk apparaat zijn.

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 20:56

Ids

Wat zegt hij nog meer dan behalve VXD, er zal gerust nog iets achter staan.

Verwijderd

Er staat ergens op het web een Bluescreen verhaal over de parallelpoort drivers die dat veroorzaken. Dat klopte, die gein had ik dus ook. Is gewoon te snel zo'n AMD :9~

Ze staan in \WINDOWS\SYSTEM\IOSUBSYSTEM en heten DRCW*.VXD (Booten naar Safe mode, verplaatsen of hernoemen)

umhh VMM Bluescreens komen van het geheugen denk ik ook ja.. wat langzamer zetten helpt, en in de BIOS bij Advanced Chipset de MD Driving Strength op High zetten zag ik als advies voor alle overkokkers, en hielp bij mij goed!

Ik hoop dat je d'r wat aan hebt ;)
Pagina: 1