Zoals te zien is heb ik op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/660863 een vraag geplaatst over de mogelijkheid van het al dan niet verwijderen van de header en footer van een te printen pagina. Nu constateer ik echter dat een overijverige 'moderator' het onderwerp heeft afgesloten terwijl er misschien nog wel iemand rondloopt die nog wel een idee heeft (een ActiveX functie misschien?). Wil Pelle zo goed zijn mijn onderwerp weer te openen a.u.b?
move.to/ LA vanuit SM
Maar sluitmessage van Pelle lijkt me duidelijk... en anders:
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
pelle@tweakers.net
dus eigenlijk kan deze ook dicht
Maar sluitmessage van Pelle lijkt me duidelijk... en anders:
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
pelle@tweakers.net
dus eigenlijk kan deze ook dicht
Ah ja natuurlijk, twijfel nooit aan het orakel. Het enige dat ik vraag is mijn onderwerp weer te openen zodat ik iig de mensen die een antwoord hebben gegeven te bedanken en nog door te vragen over een optie in activeX. Alvast bedankt.
Heb jij een oplossing dan, die zijn stelling weerlegt? Ik denk weet nl. dat Pelle in dit geval gelijk heeft....Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 16:26:
Ah ja natuurlijk, twijfel nooit aan het orakel. Het enige dat ik vraag is mijn onderwerp weer te openen zodat ik iig de mensen die een antwoord hebben gegeven te bedanken en nog door te vragen over een optie in activeX. Alvast bedankt.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
dan nog moet je Pelle toch mailenVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:26:
Deze vraag is denk ik al 1 miljard keer voorbij gekomen, en daar had je dus ook naar kunnen zoeken met de search. Als er al die 1 miljard keren als antwoord 'nee' komt, dan durf ik met een aan zeker grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat het niet kan.
Slotje is omdat je niet gezocht hebt.
Slotje is omdat je niet gezocht hebt.
Misschien handig om dat er volgende keer ook bij te zetten... Was blijkbaar bij Topicstarter niet duidelijk genoegPelle schreef op 02 december 2002 @ 16:35:
Oh ja, nu ik topic nalees.. slotje was ook vanwege de verhouding tussen het aantal topics dat je opent en het aantal nuttige replies die je geeft bij anderen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Soms ga je er van uit dat mensen de bedoeling van een korte botte sluitmessage wel snappen en je het er niet expliciet bij hoeft te zetten... blijkbaar is dat valse hoop dus.
Kom nou zeg, dat afsluitende bericht was allesbehalve vriendelijk en verklarend. Een wat aardiger taalgebruik naar anderen zou jouw persoonlijkheid niet schaden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:26 ]
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 19:23:
He kom zeg, dat sluitbericht was allesbehalve vriendelijk. Wat meer respect voor anderen zou jouw persoonlijkheid niet schaden.
wat initiatief met de gegeven hints zou ook niet gek zijn (zoals oa het mailen van Pelle)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1