Toon posts:

NEW COMP

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe computer kopen... maar wat voor een?
Ik koop de computer om programmas te gebruiken als: Macromedia Director, Photoshop, Dreamweaver, Flash. daarnaast ook voor spellen.
iniedergeval moeten er 2 monitoren op aangesloten worden, waarvan 1 19 inch moet zijn.

+- 4500,-

Wie weet een goeie combi voor mijn eisen????

Verwijderd

Ik vind het nu even te laat om nog uit te zoeken.

Ik kijk morgen wel even!

Verwijderd

hmz..? multimedia vormgevers opleiding ofzo?

lalala.. 4500 piek is nogal wat, kun je oa een leuk 19" Iiyama scermpje van kopen, en nog een leuk 15 inchertje d'rbij,.. .verder zou ik dan kiezen vor een g450 DH videokaartje (ff wachten nog want die is nog niet uit)... eeuhm 256 ramp en een Tbrid 800 (1 ghz is ook leuk, maar ik denk dat gezien je eisen je toch al snel de 4500 bereikt.., als je voldoende geheugen hebt en een leuke videokaart, kun je je proc. nog wat overklocken en dan kun je t iig een aardig tijdje uithouwe) op een asus a7v plankie ofzo? denk dat je dan toch al aardig richting de 4500 loop

Verwijderd

-PIII of Thunderbird 800Mhz
-256 Mb Ram
-30Gb ATA100 Harddisk
-Matrox G400 DH als je meer photoshopt dan games speelt, Geforce 2MX Twinview als t andersom is.
-Iiyama 19"en een goedkoop 15"je voor je menuutjes
-brandertje, zipdrive en klaar.

Verwijderd

Vorkje was me net voor maar we zijn t wel eens zie ik :)

wel Win2000 draaien natuurlijk en een Wacom tekentabletje als je echt een Photoshop guru wil worden.
PIII is ook iets beter in photoshop door SSE maar is niet superbelangrijk tenzij je zo'n filter en effects klikkertje bent :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>hmz..? multimedia vormgevers opleiding ofzo?[/quote]Grafisch Lyceum?.. kan je beter meteen een printer kopen om je CV uit te printen want dat wordt solliciteren halverwege februari :)

hehe kon t niet laten

Verwijderd

alleen g400 is nergens meer te krijgen :'(

Verwijderd

Vast wel
je moet alleen ff zoeken
ik heb ook in een grote compzaak gewerkt.
Bestellen kan altijd nog wel via via.
gewoon ff vragen.

En anders idd wachten op die 450 die je al noemde.

Verwijderd

heb al geprobeerd overal .niets gevonden...

nahjah. danmaar een geforce en een crappy pci kaartje d'rbij. dat gaat ook werken... zeker als ik niet op twee beeldschermen tegelijk moeilijke beelden wil vertonen..

Verwijderd

Staan nog denk 10 g400's bij Media Markt Rotterdam afgelopen donderdag.

Verwijderd

Probeer eens bij RAF in amsterdam, en vraag anders of ze t niet voor je via de Account Management willen bestellen :)

En anders de Geforce MX Twinview?
Pagina: 1