Toon posts:

Chessmaster 9000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die dat hier speelt?

Echt een goed schaakspel. Moeilijk niveau. Moeilijkheidsgraad in te stellen voor een speler van elk niveau. De wereld aan openingszetten. Goeie training voor beginners, gemiddeld en expert.

En dan niet te vergeten die schaaksetten die je allemaal kunt selecteren :) Die library met klassieke schaakpartijen rulez ook. De meest prachtige partijen ff nakijken en analyzeren.

My brain is working overtime 8)7

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 21:25:
Iemand die dat hier speelt?

Echt een goed schaakspel. Moeilijk niveau. Moeilijkheidsgraad in te stellen voor een speler van elk niveau. De wereld aan openingszetten. Goeie training voor beginners, gemiddeld en expert.

En dan niet te vergeten die schaaksetten die je allemaal kunt selecteren :) Die library met klassieke schaakpartijen rulez ook. De meest prachtige partijen ff nakijken en analyzeren.

My brain is working overtime 8)7
Ik heb ChessMaster 8000 hier liggen. Ik ben een beginnende schaker, en dat kan ik merken ook. Ik ben nu in de kids room bezig, de makkelijkste veeg ik zo van het bord af, maar met de moeilerijke "kids" heb ik toch veel moeite. Gaat meestal 1 op 1.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Wil het eigenlijk eens tegen Rebel laten opnemen... Ben bang dat deze laatste het wint. Maar dat geeft niet, alle schaakprogramma's zijn beter dan ik in schaken. :(

Verwijderd

klinkt leuk, eens kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Tournament mode heb je erbij zitten. Onbeperkte tijd. Eigenlijk alle functionaliteit van de vorige cm series.

Damn die schaakcomputer is goed. Moet beste beentje voorzetten om op gemiddelde niveau te winnen.

Ook leuke stresstest voor OC dit. Schaakcomputertje op infinite time lekker onbeperkt diep laten denken. 100% CPU use ;)
Met beetje geluk doet CM een move voordat je CPU fried is >:)

Vooral die partij tussen Morphy en de Duke in Parijs is een van m'n favorieten. Prachtig voorbeeld van positiespel :P