Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
uhm niemand
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Ge moet proberen rivatuner te installeren, met dat program kunt ge de juiste freq instellen...
Of met windows, die slider moet je eerst herstarten of zo...
Of met windows, die slider moet je eerst herstarten of zo...
Verwijderd
begrijp ik nu dat je dus met de coolbits reg tool de memory snelheid niet in kan stellen ??
dit heb ik namelijk ook gehad , toen ik rivatuner installeerde kon ik het met rivatuner wil instellen. Bij mij was het dus een foutje met de reg tool , misschien dat je hier iets aan hebt. Suc6
dit heb ik namelijk ook gehad , toen ik rivatuner installeerde kon ik het met rivatuner wil instellen. Bij mij was het dus een foutje met de reg tool , misschien dat je hier iets aan hebt. Suc6
Dat klopt, alleen de core slider werkt wel, die van het geheugen staat op 0 tot en met 100. Dit was ook zo met de rest van de progjes, ik zal vanavond of morgen ff die riva tuner gebruiken, kijken wat die doet.
Verwijderd
of ge kunt NVmax downloaden, iets eenvoudiger, maar et werkt niet met de detonater 40 drivers
op www.guru3d.com vindt je de files bij downloads....
op www.guru3d.com vindt je de files bij downloads....
Pagina: 1