[DivX] Exotische codec ?

Pagina: 1
Acties:

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb een aantal DivX-bestandjes die ik niet kan afspelen,
waarschijnlijk wordt er een of andere exotische DivX-codec gebruikt....

Ik heb al even gegoogled, maar heb geen antwoord kunnen vinden op de volgende vraag:

Bestaat er een tooltje waarmee je kan kijken welke video / audio codec gebruikt is in een bestand ??

If you don't succeed at first, redefine succes.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Xvid mischien ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 11:48
met het programma Gspot kun je zien welke codec een film gebruikt

http://www.headbands.com/gspot/

[ Voor 28% gewijzigd door Emcee op 01-12-2002 21:16 ]

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:18
GSport kan kijken welke codec gebruikt wordt.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Denk dat als je de nieuwste nimo codec pack download dat ie het altijd wel moet doen :)

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 21:53:
Denk dat als je de nieuwste nimo codec pack download dat ie het altijd wel moet doen :)
Nimo geeft bij veel gebruikers problemen. Download gewoon alleen de codecs die je echt nodig hebt. Hetgeen je dus uit kunt vinden met Gspot (of een tekst editor).

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
FF-Show is een beter alternatief voor nimo
hoewel ik sinds kort naar alle tevredenhied BS-player gebruik, ik geloof dat die ook een 'codec pak' heeft :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Ace's MegaCodecPack werkt bij mij een stuk beter dan Nimo - na Nimo-installatie deed bijna niks het meer.
Thank god for the uninstallation-option :)

Ace's megacodecpack heeft ook een hele zut codecs, en die doen het bij mij iig. allemaal...
Pagina: 1