Planetarion plat

Pagina: 1
Acties:

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-01 21:47

Largo

Donderdraak

Topicstarter
Goed, de stekker is er dus uit.
Maar dat is dus ook alles wat ik ervan weet.....

Zijn er mensen die meer info hebben?

Verwijderd

erm als je had opgelet had je geweten dat pa helemaal weg is, staat zegmaar te koop

Heb met spinner zitten icqen vorige week. (heb zijn icq omdat ik al sinds round 1 speel)
En hoorde van em dat pa misschien wel door gaat maar bij een ander bedrijf hoe en wat weet hij zelf ook nog niet

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
ja ik wist dat het te koop stond, dat ze serieuze bieders zochten etc. Maar niets over faillisement op deze korte termijn.

iig was het beter geweest als de spelers via e-mail eea aangekondigd hadden gehad. Nu krijg je weer dit soort teksten ( in irc):
"Pa servers are down, but SHOULD be up again so that we can finish the round."

Dit is dus ook voorbarig als ik het goed begrijp.....

bedankt in elk geval.

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09-2025
Iemand die ik ken heeft ook geboden op PA. Hij zei dat PA ongeveer €15.000,- vroeg.
Hoop maar dat hij het dus krijgt, is voor mij iig erg gunstig :)
Maar idd het is wel balen dat ze zomaar opeens stoppen, al kan PA crew hier ook niets aan doen (als je goed de sites leest weet je waarom).

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01 21:15
Weet iemand waar ik kan bieden?
de main site is down, en verder kan ik nie veel vinden op google

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09-2025
Twixxx schreef op 02 December 2002 @ 12:33:
Weet iemand waar ik kan bieden?
de main site is down, en verder kan ik nie veel vinden op google
Je moet Zeus mailen, of ff contact met hem opzoeken via mIRC.
Vergeet niet dat de game mischien niet al te duur is, maar dat de hardware en onderhoud het meeste gaat kosten.. Hebben weinig aan een herhaling van R4 toen de game er elke xx uur uitlag...

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
FYI: Main site, Portal en Fora zijn weer up.

Grote nadeel van r4 was de populariteit. 120k spelers (of planets) bleek gewoon teveel.Ik denk dat je daarmee niet rendabel kunt draaien.

Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe je dit weer draaiende kunt maken. p2p gaat ten koste van de toestroom, maar ook die "mixed" rondes waren niet ideaal.

Verwijderd

ORiON_JNFN schreef op 02 december 2002 @ 01:06:
Iemand die ik ken heeft ook geboden op PA. Hij zei dat PA ongeveer €15.000,- vroeg.
Hoop maar dat hij het dus krijgt, is voor mij iig erg gunstig :)
Maar idd het is wel balen dat ze zomaar opeens stoppen, al kan PA crew hier ook niets aan doen (als je goed de sites leest weet je waarom).
Wil niet lullig doen maar heb vaan een hoop insiders totaal andere prijzen gehoord.
Heb zelf spinner er ook naar gevraagd wat het eventueel zou kosten. Maar daar wou die alleen op andwoorden een getal met minimaal 6 cijfers.

En dit hoorde ik ook al van een hoop andere oude die hard pa-ers dat het rond de 250.000$ lligt
Pagina: 1