Airco koeling ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Mn pa heeft in de receptie van onze camping een airco staan, zòn ding waar de radiator enzo buiten zit omdat die nooit in die kast past :P
Nu deed ik dat ding op max en WTF ! dat ding is loei en loei koud !
Ik ging opweg naar huis en dacht hmm koud, computer koud, koude computer ,beter overclock >:)
Nu vroeg ik aan mn pa of ik dat ding kon slopen enzo voor mn pc, het was toch zòn oud ding en zou toch een nieuwe kopen.
Maar vinden jullie het wat ? denken jullie dat je zòn ding kan slopen en er een compact kastje van kan maken met radiator enzovoort voor waterkoeling ?
Of mischien kan het wel vrieskoeling worden dat ding is echt superkoud.
Zit je ook met condens enzo met zòn ding ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kijk eens op de site van dabit http://www.vanderhoeven.nu/dabit/

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

Verwijderd

Bedenk wel dat zo'n airco al gauw honderden tot duizenden Watt's trekt he.. Om dat constant te hebben draaien is niet niks. Daar heb je sowieso een eigen groep voor nodig..

Maar het zal wel lekker koelen >:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als je nou eens gezocht had, dan was je er achter gekomen dat er veel meer mensen op dat idee gekomen zijn en dat het uiteindelijk niet goed te realiseren is.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

idd, searchvraagje.

Dit topic is gesloten.