Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laatste week vaak alleen alleen GOT maar geen forums

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Zoals gezegd de laatste tijd erg vaak een beginscherm GOT zonder forums te zien. Alleen de listbox met selecteer forum. In het begin hielp het als ik er een uit de listbox selecteerde en vanuit daaruit op GOT (in de gele balk) klikte dan kreeg ik vervolgens wel het hele scherm te zien met alle forums. En dat bleef dan actief.
Gisteren kon ik klikken wat ik wilde maar ik kwam helaas niet verder dan bovenstaande situatie. Vandaag ging het al na 2 x al goed, dus vandaar maar even snel mijn melding.
Ik gebruik mijn comp. config al een hele tijd zonder props, maar zoals gezegd deze week is het dus feest.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:59
Heb je in je prefs 'Gebruik JavaScript voor de lijsten?' aanstaan? Zo ja, zet het eens uit en kijk of het dan alsnog voorkomt.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Ik heb net een poging of 25 erop zitten en wilde al opgeven. Dus als je een tijd geen reactie krijgt komt dat door dat ik er niet inkom. Meer tips mogen jullie me altijd mailen :)
Ik ga die tip eens proberen en dan horen julie nog.

Edit:
Ondertussen 10 x achter elkaar zonder problemen GOT gezien, dus ik ben weer blij.

Toevallig nog enig idee hoe dit probleem zo ineens veroorzaakt werd door blijkbaar alleen wat javascript? Ik gebruik toch ongeveer de recenste exporer onder winXP.

[ Voor 38% gewijzigd door ErikRo op 01-12-2002 22:29 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

geen feedback meer, solved?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.