Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zilveren floppydrive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een zilvere floppydrive voor m'n Lian-Li kast.
Nee, niet die afdekstickers van Lian-Li zelf: ik heb het geprobeerd, en het was zonde van het geld. (plus dat m'n floppy's er niet meer uit wilde...)
En nee, ik ga niet met een spuitbus aan de gang want dat wil ik niet.

Heeft iemand een idée of, en zo wel waar deze drives te koop zijn?

Verwijderd

Ah gewoon spuiten man, een floppy drive kost toch geen drol meer....

Verwijderd

Dan heb je de Lian plaksticker er waarschijnlijk verkeerd om opgeplakt. Het werkt hiero perfect en als je het echt netjes wil doen zet je het kunststoffrontje eerst even in de zink-alu spray. Dan is het klepje en de knop ook meteen mooi zilver!

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
precies, waarom ben je bang voor het gebruik van een spuitbus? of waarom wil je het niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de sticker wel goed geplakt, maar het paste niet helemaal.
Ik heb anders wel een Teac, maar ja: het ging gewoon niet.
Ik denk dat ik toch maar een poging waag, qua spuiten. Uiteraard gaat het frontje, klepje en knop los van de drive, voordat ik begin. Nog voorbereidingen nodig zoals grondlaag of zo?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:15

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 12:46

Skef

Ik scheer.me

Salland Automatisering verkoopt kant-en-klare zilveren floppy-drives, en zo zullen er nog wel een aantal zaken zijn die dit verkopen...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geverfde drives gezien: oh zo lelijk, en met kale plekken op de eject-knop en klepje, omdat de verf er gewoon af flikkert na een tijdje.
Vandaar dat ik liever iets heb wat al in de juiste kleur is gespoten.

That's why...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks guys!!

Verwijderd

Goed ruwmaken, grondlaag en dan bijv 2 keer spuiten, dan blijft hij echt wel mooi hoor, zovaak gebruik je je floppydrive toch niet....

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 20:33:
Ik heb geverfde drives gezien: oh zo lelijk, en met kale plekken op de eject-knop en klepje, omdat de verf er gewoon af flikkert na een tijdje.
Vandaar dat ik liever iets heb wat al in de juiste kleur is gespoten.

That's why...
Paar lagen blanke lak erover :)
zoveel gebruik je je diskettedrive nu ook weer niet dat de verf er snel van is.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

op maxpert.nl heb ik ze zien staan.

Verwijderd

De spuitverf van de Hema zit er nu toch al ruim een jaartje op. En het ziet er nog steeds mooi uit. Niks geen grondlaag of ander soort voor bereiding gedaan trouwens.

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb een zilveren Samsung fdd http://www.tweakers.net/pricewatch/42746
en een zilveren Artec DVD speler.

Voor m'n Lite-On brander ben ik nog op zoek naar een zilverkleurig frontje.

Verwijderd

Topicstarter
Ok: besteld bij Alternate...
(mijn huidige drive is toch al verrot: na het demonteren van de motor, om een blauw ledje te solderen is de drive niet meer compatible met welke flop dan ook....Hoezo scheve koppen? :'( )

Verwijderd

Duracell schreef op 01 December 2002 @ 20:35:
[...]

Paar lagen blanke lak erover :)
zoveel gebruik je je diskettedrive nu ook weer niet dat de verf er snel van is.
OP zilverlak/verf kan je nooit een laklaag doen. dit zorgt ervoor dat de verf heel lelijk word

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 21:50:
[...]

OP zilverlak/verf kan je nooit een laklaag doen. dit zorgt ervoor dat de verf heel lelijk word
Da's alleen bij chroomverf. Bij metallic-verf wordt het juist heel erg aangeraden om blanke lak er over te doen, omdat de verf dan beter uitkomt en bovendien beschermt het de metaaldeeltjes in de verf tegen oxidatie.
En spuitverf hoeft er helemaal niet na een paar maanden af te liggen, als je maar goed ontvet, grondlak gebruikt, de lak netjes (in een hoop dunne ipv 2 dikke lagen) aanbrengt en het afwerkt met blanke lak (wederom een hoop dunne lagen).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1