Hoi
Ik heb denk ik een ernstige probleem, namelijk dat bij alle 3d programma's na een tijdje het scherm overslaat naar een scherm vol met strepen
, m'n pc is dan volledig vastgelopen. Dit verschilt per aplicatie, bijv. bij halflife pas na ongeveer 1 uur, maar bij UT2k3 of met 3d mark 2001 SE al in enkele minuten.
Wat heb ik al geprobeert? :
1. Ander besturings systeem win 98 met de laatste driver en win 2000 met de laatste driver
2. Ander geheugen.
3. Omdat ik met een 235 wat voedingkje werk heb ik al een keer alles d'r uitgetrokken wat niet nodig was om te kijken of het aan de voeding lag ook geen resultaat.
4. Kast open laten staan om te kijken of warmte het probleem is.
5. PC aarden werkte ook niet,
6. Video kaart d'r uit gehaald en er weer in gezet.
Wanneer is dit begonnen? :
Zaterdag, d'r was helemaal niks aan m'n pc verandert, (geen andere onderdelen, software, instellingen). Het enige dat het zou kunnen zijn is dat ik m'n pc niet "normaal" heb afgesloten, aka de stekker d'r uit... maarja dat kan haast niet dat het zo is....
Hoelang draaide het goed? :
Langer dan 3 maanden
M'n systeem:
235 watt noname voeding
ECS E7S5A
Athlon 1400 @ 1050
SD-ram geheugen
Ik begin zelf er aan te denken dat m'n video kaart defect is... RAM d'r op kapot misschien?
Wie helpt?
Ik heb denk ik een ernstige probleem, namelijk dat bij alle 3d programma's na een tijdje het scherm overslaat naar een scherm vol met strepen
Wat heb ik al geprobeert? :
1. Ander besturings systeem win 98 met de laatste driver en win 2000 met de laatste driver
2. Ander geheugen.
3. Omdat ik met een 235 wat voedingkje werk heb ik al een keer alles d'r uitgetrokken wat niet nodig was om te kijken of het aan de voeding lag ook geen resultaat.
4. Kast open laten staan om te kijken of warmte het probleem is.
5. PC aarden werkte ook niet,
6. Video kaart d'r uit gehaald en er weer in gezet.
Wanneer is dit begonnen? :
Zaterdag, d'r was helemaal niks aan m'n pc verandert, (geen andere onderdelen, software, instellingen). Het enige dat het zou kunnen zijn is dat ik m'n pc niet "normaal" heb afgesloten, aka de stekker d'r uit... maarja dat kan haast niet dat het zo is....
Hoelang draaide het goed? :
Langer dan 3 maanden
M'n systeem:
235 watt noname voeding
ECS E7S5A
Athlon 1400 @ 1050
SD-ram geheugen
Ik begin zelf er aan te denken dat m'n video kaart defect is... RAM d'r op kapot misschien?
Wie helpt?