WELKE VOEDING van 300 WAAT

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb nu een 235Watt voeding maar i.v.m ik in mijn kast meer coolers en een neon lamp wil plaatsen wil ik toch graag een 300 waat voeding.

Nou is mijn vraag welke voeding is het beste qua prijs en kwaliteit garantie.

Hoe kan ik ze allebei aansluiten terwijl je de oude (235 watt)via het mobo anders aanzet, via kabels?? maar hoe dan?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
is de voeding op http://www.comsolving.nl/
wat?

Specificaties :

Interne voeding 300W voor atx kast(wake up)
weer op voorraad
Prijs : fl. 50.00 (inclusief de btw)

foto lukt mij niet te plaatsen je zou ff moeten kijken.over welke voeding ik het heb.

Verwijderd

dat gedoe met de voeding staat hierow!

http://www.waterkoeling.nl/artikelen/voeding.shtml

daar mee moet het lukken....Sux6

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ok bedankt voor de link.

maareh weet iemand nog een goede prijs kwaliteit 300 watt voeding??

Verwijderd

Tja......om je even helemaal uit de brand te helpen....Ik heb eigenlijk nog nooit een klote voeding gehad..

Alleen eigen fout dat ik de voeding liet doorbranden of op andere manier het leven afnam :P

maar goed...gewoon naar de winkel gaan en halen...... zo veel verschil zit er niet in..... voor 5 tientjes.....koop je zow een nieuwe!

Verwijderd

Ik heb een 250W voeding, maar ik wil een radeon 9700 kopen....dus ik wil minimaal een 300W voeding kopen, maar 350 lijkt me beter. Maar er zit zoveel verschil tussen die prijzen:

SWEEX 400 WATT P4 VOEDING MET PFC + BEKABELING 37,00
ANTEC TRUE POWER 380 WATT 97,00

dan vraag ik me toch echt af wat het verschil is. En krijg je die kabeltjes er altijd bij? en zijn er dat genoeg voor alle zooi die erin zit? (2 harde schijve etc)

Ik heb geen ervaring met het inbouwen van een voeding, is dat moeilijk?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 20:37:
Ik heb een 250W voeding, maar ik wil een radeon 9700 kopen....dus ik wil minimaal een 300W voeding kopen, maar 350 lijkt me beter. Maar er zit zoveel verschil tussen die prijzen:

SWEEX 400 WATT P4 VOEDING MET PFC + BEKABELING 37,00
ANTEC TRUE POWER 380 WATT 97,00

dan vraag ik me toch echt af wat het verschil is. En krijg je die kabeltjes er altijd bij? en zijn er dat genoeg voor alle zooi die erin zit? (2 harde schijve etc)

Ik heb geen ervaring met het inbouwen van een voeding, is dat moeilijk?
Dit verschil zit hem in het merk, sweex is cheapo spul, antec is duurzaam.

Maar wat ik me afvraag, hoe heb je dit topic in godsnaam gevonden en krijg je het gekicked zonder dat quickreply geactiveerd is (kijk eens naar de datum).

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
antec en nexus zijn zeer goede voedingen.
zelf heb ik 3 enermaxen á 350Watt ik vind ze opzich ook goed maar sommige blijken de 5V lijn niet goed te zijn..

kleine tip nog:
raidtronics 400watt_psu
nexus_300watt_psu
thermaltake_420_watt_psu

in deze videoreviews wordt ook verteld hoe voedingen worden berekend met het aantal watt en nog meer

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Terw_Dan schreef op 07 april 2003 @ 20:45:
[...]

Dit verschil zit hem in het merk, sweex is cheapo spul, antec is duurzaam.

Maar wat ik me afvraag, hoe heb je dit topic in godsnaam gevonden en krijg je het gekicked zonder dat quickreply geactiveerd is (kijk eens naar de datum).
offtopic:
Op de post reply knop rammen werkt, maar dan nog zou die waarschuwing erbij mogen imho (als die er nog niet staat)

Verwijderd

meestal als ik iets post, krijg ik commentaar van een of andere moderator die zegt dat ik eerst search moet gebruiken, dus dat deed ik. Zo kreeg ik deze topic te pakken. En als quickreply niet aanstaat druk je toch gwn op beantwoorden oid?

Maar

Ik zit me af te vragen of mijn voeding wel 250W is. Er staat overal (en dan meen ik een keer of 6) op dat het 250V ( ja V!!) en 10A. ik hebbem 'r net uitgeschroeft en het staat er gwn niet op. zouden ze dan toch W bedoelen?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 20:49:
Ik zit me af te vragen of mijn voeding wel 250W is. Er staat overal (en dan meen ik een keer of 6) op dat het 250V ( ja V!!) en 10A. ik hebbem 'r net uitgeschroeft en het staat er gwn niet op. zouden ze dan toch W bedoelen?
maak is een foto ervan..

Verwijderd

De Antec is gewoon een betere voeding, met stabielere +5 en +12 Volt lijnen. Maar die andere is ook goed genoeg voor jouw doeleinden lijkt me hoor. Gewoon die kopen, er mag niets mis mee zijn.
En voortaan toch liever niet van die hele oude topics kicken, dat heeft ook weinig zin. Als je de FAQ van OH gelezen had, dan had je gezien dat er ook een groot topic is waar je dit soort vragen kan stellen. Maar laat dat nu maar zitten, volgens mij heb je nu je antwoord wel :). Succes met de aanschaf :P

Verwijderd

ReseTTim schreef op 07 april 2003 @ 20:51:
[...]

maak is een foto ervan..
ik heb hier nu even geen digitaal fototoestel liggen... Maar het is zo'n doodgewoon grijs kistje met aan de ene kant een vent, input en output, en aan de andere kant komen er draadjes uit en zitten er wat gleufjes in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 20:53:
De Antec is gewoon een betere voeding, met stabielere +5 en +12 Volt lijnen. Maar die andere is ook goed genoeg voor jouw doeleinden lijkt me hoor. Gewoon die kopen, er mag niets mis mee zijn.
En voortaan toch liever niet van die hele oude topics kicken, dat heeft ook weinig zin. Als je de FAQ van OH gelezen had, dan had je gezien dat er ook een groot topic is waar je dit soort vragen kan stellen. Maar laat dat nu maar zitten, volgens mij heb je nu je antwoord wel :). Succes met de aanschaf :P
hahaha ik zal het eens goed doen :) , volgende keer lees ik eerst wel ff alle FAQ's.
bedankt nog :)

/EDIT
dus deze is in principe ook gewoon goed?

Voeding 350 Watt P3/P4 Sweex Euro 19,00
/EDIT

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 21:02 ]

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 20:56:
hahaha ik zal het eens goed doen :) , volgende keer lees ik eerst wel ff alle FAQ's.
bedankt nog :)
/EDIT
dus deze is in principe ook gewoon goed?
Voeding 350 Watt P3/P4 Sweex Euro 19,00
/EDIT
misschien wel misschien niet. ik zou zeggen zoek naar wat reviews en kijk wat ze ervan vinden. tis iig geen topmerk..

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 01:35

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Sunday 05 November 2000 23:27 ?

Verwijderd

CV_SmileY schreef op 07 April 2003 @ 21:20:
Sunday 05 November 2000 23:27 ?
00ps... }:O

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Beetje oud ja, sweex voedingen, leuk en cheap maar het is niets.... geef iets meer uit en je hebt een mooie q tec oid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.