Toon posts:

putjes in een golfbal

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met een werkstuk over de aerodynamica achter een golfbal..weet iemand misschien veel van dit onderwerp, of wete iemand toevallig waar ik vele informatie kan vinden... help me dan.. want te tijd begint te dringen :)

alsvast bedankt

joris

Verwijderd

ms handig om ff de faq van W&l te lezen dit is namelijk niet echt wat we willen.. overigens zal de all mighty google vast wel antwoord op je vraag geven.. mits je het lief vraagd.

Verwijderd

putjes in een golf bal is volgens mij zodat de bal op 1 rechtelijn als het ware blijft en niet gaat trillen als een gewone balletje

EN OPSCHIETEN JORIS ALLES ZELF DOEN ;)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:25
Als voorbeeld nemen we de stroming rond een golfbal, waarvan bekend is dat de snelheid toe neemt als er kleine putjes in het oppervlak worden aangebracht. Deze putjes hebben een gunstig effect op het ontstaan van wervelingen.

ff googelen doet een hoop. Tjek ook eens golf-sites misschien vind je daar ook meer info.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Het is al gezegd door verschillende users; dit hoort niet echt in W&L. Het onderwerp is zeker interessant, maar het is niet de bedoeling dat je hier je huiswerkvragen 'dumpt' en vervolgens verlangd naar een antwoord.

Er komt geen discussie uit voort op die manier. Zoeken naar informatie kun je ook zelf, met Google bijvoorbeeld.

Veel succes met je opdracht.

Dit topic is gesloten.