flash mislukt en nu????

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 15:59

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Topicstarter
ik heb mn leadtek gf3 geflashed en nu is m n pc net onder het flashen vast gelopen dus geen beeld meer nu
nu had ik nog een isa kaart liggen en op een andere pc ook een isa bus dus die zooi er in en weer opnieuw geflashed, maar nu geeft ie wel aan dat de flash sucsesvol is maar ik krijg nog steeds geen beeld, wat kan er nog niet goed zijn ?
help me

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

andere flash proberen?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 21:14
zal lastig gaan omdat je het meestal in dos moet flashen
mischien andere kaart er ff naast zetten.. weet niet of dat zal werken :?

[ Voor 18% gewijzigd door LordMithril op 01-12-2002 20:19 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Heb je misschien een bios voor een verkeerd type kaart gebruikt? dat had ik ook, maar toen heb ik hem met een pci-kaartje in dual-monitor setup opnieuw geflashed, met de pci als primary.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

mr.loepie schreef op 01 december 2002 @ 19:51:
ik heb mn leadtek gf3 geflashed en nu is m n pc net onder het flashen vast gelopen dus geen beeld meer nu
nu had ik nog een isa kaart liggen en op een andere pc ook een isa bus dus die zooi er in en weer opnieuw geflashed, maar nu geeft ie wel aan dat de flash sucsesvol is maar ik krijg nog steeds geen beeld, wat kan er nog niet goed zijn ?
help me
Hoor je wel piepjes? Ander moet je eens proberen je videokaart goed aan te drukken. Dat wil wel eens helpen. :X

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
dat lijkt me toch niet hoor aandrukke...
down ff de eerste versie van die bios en flash hem er nog eens in.

Tweakers Discord

Verwijderd

En voor je weer flashed ff een backup je maken van je oude wil wel eens helpen als het mislukt ;-)

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
ik hoor idd wel piepjes en dan zegt ie dat het goed is gegaan .
en ik doe het wel in dos ;)
ik had mn core en mem speed opgeclockt en gekeken of ie stabiel in windows was en toen geflashed dus ik had wel de goede bios

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

aaaaltijd eerst treugklokken nar factory standard settings voor en na het flashen he!
Anders kan je heel simpel rommeltje krijgen :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
yes hij werkt weer ik had de oude bios er weerin gezet en toen weer geflashed met de bios die ik erin wou _/-\o_ _/-\o_

mr.loepie is weer heel blij

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
Hehe ik heb zoiets een keer gehad met m'n mobo bios, is wel ff schrikken :P

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
Glival schreef op 02 December 2002 @ 11:23:
Hehe ik heb zoiets een keer gehad met m'n mobo bios, is wel ff schrikken :P
echt wel ik d8 daar gaat mn mooie gf3 kaartje maar hij leeft weer

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Met m'n oudere Gf2 (Asus 7700 Pure) kreeg ik ik na een badflash constant de melding als ik probeerde te flashen onder DOS (hotflash) met NVFlash: 'EEPROM Not Supported' en 'Could not Enable the Prom Pins'. kortom het schoot niet op, ook met nvflash -r is the writeprotect er blijkbaar niet aftehalen. Nu ligt die kaart al een aantal jaartjes op m'n kamer. Heeft iemand dit misschien zelf meegemaakt? Misschiem heeft iemand een suggestie om hem weer tot leven te brengen maar dan moet ik eerst die verrekte EEPROM pins kunnen inschakelen.

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
het is jammer dat er niet een batt. op zit zoals bij een mobo dan kon je hem gewoon resetten,
maar ik denk dat je niet meer veel kans maakt om hem weer tot leven te brengen :'(

[ Voor 11% gewijzigd door mr.loepie op 02-12-2002 12:40 ]

Verwijderd

huh??? uhmm maybe een Noob vraag (so hit me 8)7 )

maar uhmm, lees ik het nou goed een videokaart flashen??? en het nut daarvan is???

kan dat met alle GF kaarten, of toevallig alleen net met deze??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 21:42:
huh??? uhmm maybe een Noob vraag (so hit me 8)7 )

maar uhmm, lees ik het nou goed een videokaart flashen??? en het nut daarvan is???

kan dat met alle GF kaarten, of toevallig alleen net met deze??
Alle of bijna alle.
Denk wel alle

• WhizzCat
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 07:48:
[...]

Alle of bijna alle.
Denk wel alle
aanvulling: het nut is bv. dat er nieuwere functies ondersteunt worden maar voornamelijk gaat het om foutjes (bugs) die je met een bios update kan verhelpen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

WhizzCat schreef op 17 mei 2004 @ 07:54:
[...]

aanvulling: het nut is bv. dat er nieuwere functies ondersteunt worden maar voornamelijk gaat het om foutjes (bugs) die je met een bios update kan verhelpen :)
Plus dat je met een ander bios je videokaart sneller kunt laten lopen, zo kan ik mijn 9800pro b.v flashen naar een 9800xt, dan heb ik hogere mhz (kan hem ook gewoon overklokken maar goed)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 07:48:
Alle of bijna alle.
Denk wel alle
Mjah, wil je ook nog in een paar honderdduizend andere oude topics je commentaar posten? Neuh, nee dank je :X ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.