Toon posts:

Voor topic versturen waarschuwing dat topic al bestaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik een keer gezien ergens op een forum...

Als je een topic startte en een paar woorden in de topictitel bestonden al ergens in een topic,werdt je eerst gewaarschuwt dat er al een topic bestond over datzelfde onderwerp..

misschien een ideetje?

edit: onderwerp kan in topictitel beter verandert worden naar topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Volgens mij krijg je hier dan altijd een waarschuwing, aangezien er al zo ongelooflijk veel topics zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe had je het precies in gedachten, dat alle topics zouden worden vergeleken met die, of alleen die topics van hetzelfde forum, of tot een bepaalde datum?

Het kan handig zijn, maar dan moet de controle alleen werken in diezelfde forum en de standaard tijd wanneer topics worden laten zien (24 of 48 uur?).

Dubbele topics vinden meestal plaats als er iets bijzonders is gebeurd, overlijden of andere nieuws.

Dit werkt denk ik niet tegen technische topics omdat die vaak gelijksoortige topictitels hebben, maar de inhoud vaak verschild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit gaat niet lukken. Er zijn zo ontzettend veel topics, dat je topictitel altijd wel gedeeltelijk overeen komt met de topictitel van een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar komt ook nog eens bij dat de meeste mensen niet goed een titel kunnen verzinnen voor hun topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 11:39
dit gaat ook gewoon niet werken omdat er dan gewoon zoveel pc power nodig is om steeds weer te zoeken dat GoT dan volgens mij gewoon niet meer draait :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Er is al een topic met topic in de titel B)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:42

Sen

<-->

Ik zie het al voor me wil ik een topic in wos starten. Probleem met windows 98

[win98] Probleem met dubbele aansluiting van gegevens

Fout win98 komt al een keer voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wordt lekker db intensief dan :P zoeken op een "paar" woorden. Ach, bouwen we daar ook gewoon een searchindex voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hazes, als jij ff een algoritme schrijft dat in >95% van de gevallen een relevant bijbehorend topic vindt in redelijke tijd, wil ik wel ff bij de luitjes van parse lopen lobbiën..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kix@$$ schreef op 01 December 2002 @ 21:01:
dit gaat ook gewoon niet werken omdat er dan gewoon zoveel pc power nodig is om steeds weer te zoeken dat GoT dan volgens mij gewoon niet meer draait :o

moah, er worden per dag 12.000 posts gedaan, waarvan ongeveer 1/4e-1/3e in General Chat en gemiddeld zijn er zo'n 10 reply's per topic.

Dat betekent dat dat er per dag hooguit 1000 keer extra de search gaat worden "belast" en ik denk dat-ie dat wel kan hebben hoor :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 11:39
JvS schreef op 01 december 2002 @ 23:15:

[...]

moah, er worden per dag 12.000 posts gedaan, waarvan ongeveer 1/4e-1/3e in General Chat en gemiddeld zijn er zo'n 10 reply's per topic.

Dat betekent dat dat er per dag hooguit 1000 keer extra de search gaat worden "belast" en ik denk dat-ie dat wel kan hebben hoor :).
nou ja, als we nu al niet kunnen searchen :X :X :Y)
Pagina: 1