Kabel vrijgegeven?

Pagina: 1
Acties:

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:44
Weet iemand hier wanneer exact de kabel wordt vrijgegeven?? dus dat ik in het chello gebied ook via Casema, @home etc erop kan??

Het verhaal voor wie het boeid:
K heb namelijk een klein meningsverschil met chello, over hoe kan het ook anders de rekeningen... 1200 euro niet betaald volgens hun??!! Ik heb aangetekend kopietjes van de bankafschriften gestuurd dat het overgeboekt is 2 1/2 maand geleden, stuk of 5x hierover gebeld en kreeg vrijdag (29e) een brief dat ze de 30e het geld binnen woude hebben en anders werd ik vandaag, 1/12 afgesloten... tot nu toe werkt het nog maar jah..
Einde verhaal:

Een andere oplossing is Internet via een adsl provider ik kijk zo wel in de search welke goed zijn, en tv via satteliet is er iemand die ervaring heeft met het laatste??? Je zit dan alleen met al die kosten..

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 12:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je van provider wisselt betekent dat nog niet dat je problemen met chello voorbij zijn hoor... als je ze echt nog 1200 euro schuldig ben volgens hun zullen ze je zeker langer achter de broek zitten

maar wanneer de kabel word vrijgegeven weet ik niet, denk ook niet dat alle providers ineens op hun concurent z'n netwerk kunnen zitten.. denk niet dat ze daarvoor de apparatuur hebben staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Bezulba op 01-12-2002 19:13 ]

blup

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Euh bij mijn weten is het netwerk van UPC er helemaal klaar voor om andere providers toe te laten, maar die andere providers nog niet.

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
Denk alleen als je een schuld hebt bij UPC dat bijvoorbeeld @home niet echt met open armen zal willen ontvangen?

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Als @Home een creditcheck doet misschien niet, maar ik weet niet of dat soort dingen in een zwart boek komen te staan ofzo.

@Home kan natuurlijk niet ff UPC bellen om te vragen of die-en-die soms ook een achterstand heeft. Zulke gegevens zijn privégegevens en dus geheim...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hoe kun je 1200 euro schuld hebben als je per maand betaalt?

Hoe kom je ueberhaupt aan dat exorbitante bedrag, want zelfs al zou je per jaar kunnen betalen, dan zou dat niet meer zijn dan zo'n 500 euro. Dat weet jij, maar dat horen ZIJ ook te weten, dus snap ik niet dat ze je achter de broek zitten over 1200 euro terwijl dat HELEMAAL NIET KAN.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Captain Pervert schreef op 02 December 2002 @ 01:48:
Hoe kun je 1200 euro schuld hebben als je per maand betaalt?

Hoe kom je ueberhaupt aan dat exorbitante bedrag, want zelfs al zou je per jaar kunnen betalen, dan zou dat niet meer zijn dan zo'n 500 euro. Dat weet jij, maar dat horen ZIJ ook te weten, dus snap ik niet dat ze je achter de broek zitten over 1200 euro terwijl dat HELEMAAL NIET KAN.
Jij werkt blijkbaar niet bij UPC :z Daar kom je me toch achterstanden tegen!! *kuch* het tienvoudige *kuch* lekker dagelijks urenlang naar je geboorteland bellen en -geen- rekeningen betalen...

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 02-12-2002 05:02 ]

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
GerbenW schreef op 02 december 2002 @ 00:52:
Als @Home een creditcheck doet misschien niet, maar ik weet niet of dat soort dingen in een zwart boek komen te staan ofzo.

@Home kan natuurlijk niet ff UPC bellen om te vragen of die-en-die soms ook een achterstand heeft. Zulke gegevens zijn privégegevens en dus geheim...
Denk wel dat je schuld niet alleen bij UPC wordt geregged, maar ook bij een deurwaarder als voorbeeld.
En zover ik weet wordt je ALTIJD gescreend als je ergens een abbonement van meer van 5 euro de maand neemt.

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Pagina: 1