Ik heb alweer een jaar gelee van het werk een mobo mee gekregen.. Hij kwam uit een compaq (ik geloof een presario uit 98 of zo...). Deze zou niet meer werken.. toch wil ik hem werkend krijgen (waarschijhnlijk was van de ander de voeding kapot). Toendertijd gaf die geen piepjes meer. Er zit nu als ik me niet vergis een Celeron 466 Mhz in (met die grote koelribben). Ik moet dan wel weer een handleiding hebben om het een en ander aan te sluiten.
Ik heb al op de compaq website gekeken... maar veel kan ik niet vinden behalve dat je op productlijnen zoals presario kan zoeken... maar ja dan weet ik dus nog niks van de mobo.
hier wat pics...

Kent iemand ook die chipset? Komt me niet bekend voor..

Hier nog een mobo nummer:

Ooh ja het batterijtje is prima.. daar is niks mee aan de hand.. Bios zit er vast in.. .. nee ik krijg hem dus nog niet opgestart (omdat ik het ding niet durf aan te sluiten... zonder manual)..
Wie kan me helpen? Of is dit een custom made mobo waar van eigenlijk geen manuals voor zijn?
Ik heb al op de compaq website gekeken... maar veel kan ik niet vinden behalve dat je op productlijnen zoals presario kan zoeken... maar ja dan weet ik dus nog niks van de mobo.

Kent iemand ook die chipset? Komt me niet bekend voor..

Hier nog een mobo nummer:

Ooh ja het batterijtje is prima.. daar is niks mee aan de hand.. Bios zit er vast in.. .. nee ik krijg hem dus nog niet opgestart (omdat ik het ding niet durf aan te sluiten... zonder manual)..
Wie kan me helpen? Of is dit een custom made mobo waar van eigenlijk geen manuals voor zijn?