Toon posts:

Civilization 3 PLay the World probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een probleempje met bovengenoemd spel, namelijk: Als ik het opstart krijg ik een zwart scherm met onmiddelijk daarna de melding: Civilization3X.exe has generated errors and will be closed by Windows.
Een vriendin heeft precies dezelfde versie, en ook geinstalleerd onder Win2K Pro, net als ik, en bij haar werkt het wel.
Ik speel op een Athlon 800/256 MB en zij op een P3-733/256MB.

Verwijderd

heb je de originele versie van het spel?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Je topic voldoet niet helemaal aan de eisen die Strenger modbeleid in SPV! stelt :)
Dit moet er allemaal in staan als je een topic opent:[quote]Wat moet er in ieder geval in je topic staan?

• Om welk spel het gaat. (Vermeld naam, versie, en eventueel geinstallerde patches)

• Wat het probleem is. (Duidelijk omschrijven, krijg je een error? Zo ja, error quoten in je topic.)

• Welk besturingssysteem je draait, en in het geval van Windows, welke “service packs” je hebt geinstalleerd.

• Je systeem specs zo volledig mogelijk! (Moederbord, Processor, Videokaart, Geheugen, Geluidskaart, etc.. Vermeld ook in je topic of je systeem overgeclockt is of niet.)

• Vermeld je internet connectie in het geval van zware lag, of andere problemen met online games, die waarschijnlijk afhankelijk zijn van je connectie.

• Zet in je topic zo nauwkeurig mogelijk welke drivers je gebruikt. Dus versie nummers van je videokaart drivers, moederbord drivers, etc.

• Als je problemen hebt met graphics die er slecht uit zien, probeer er dan even een screenshot bij te zetten voor de duidelijkheid! (denk aan de modemmers, resizen graag :))

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Zie MaRc0 :)

There is no magic.

Dit topic is gesloten.