[Radeon 9700 pro] Geen TV out meer

Pagina: 1
Acties:

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:53
hallo,

Ik heb net m'n windows XP pro opnieuw geinstalleerd, inclusief alle updates en sp1. Alleen krijg ik nu mijn TV out van mijn 9700 Pro niet aan de praat, ik heb de 6200 versie drivers geinstalleerd en de 3041 control panel. Elke keer als ik hem wil activeren en ik druk op toepassen gaat hij weer uit. Hij geeft aan dat er niks op aangesloten is. De tv is wel gewoon aangesloten en staat aan.

verdere specs:

ASUS a7v133
Athlon 1 Ghz
512 MB Ram

(dit wordt binnenkort allemaal vervangen hoor :) )

Verwijderd

Weet je wel zeker dat er stekkertje los zit van het snoertje dat naar je tv toegaat?
Bij mij is dat ook is gebeurd en na lang zoeken kwam ik er pas achter dat er een stekkertje kapot was.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
lijkt me idd ook dat hij gewoon geen tv ziet op die kabel
gewoon ff kabeltje checken dus ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49
ik heb hetzelfde probleem en het is echt geen los kabeltje ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Brahman
kabeltje heb ik al 3x gechecked, maar dat is het dus niet. Het gekke is dat ie het eerst wel deed, met precies dezelfde drivers en config, alleen windows er opnieuw opgezet, en nu wil ie niet meer. het moet dus wel iets softwarematigs zijn, aangezien ik niet aan de hardware heb gezeten.

Verwijderd

en uitvoerapparaat inschakelen/uitschakelen

1 Klik op eigenschappen voor beeldscherm om het tabblad Instellingen van Eigenschappen voor Beeldscherm weer te geven.
Indien u meer dan één weergave-adapter hebt en een uitgebreid bureaublad gebruikt, moet u eerst de weergave-adapter selecteren waarvan u de weergave-eigenschappen wilt wijzigen, door te klikken op het toegewezen pictogram van de pagina Eigenschappen.
2 Klik op de knop Geavanceerd.
3 Klik op de tab Weergaves.
4 Klik op de aan/uit-knop voor het apparaat dat u wilt inschakelen/uitschakelen.

De knop bevindt zich in de stand "aan" als deze is ingedrukt.
5 Klik op OK of Toepassen om de aangebrachte wijzigingen op te slaan.

Opmerkingen

Een uitvoerapparaat moet zijn ingeschakeld om wijzigingen in de weergave-eigenschappen van het apparaat te kunnen aanbrengen.
Er moet ten minste één uitvoer zijn ingeschakeld.

Verwante onderwerpen

Bureaublad-Help voor Windows XP, (c) ATI Technologies Inc., Versie H6.01

• Brahman
:+

het is al opgelost, en zoals gewoonlijk was het zo simpel dat je er overheenkijkt :)
ik had perongeluk het schakelaartje van input/output op mijn scart converter omgeschakeld. |:( :X
Pagina: 1