Toon posts:

Celeron 300 boxed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers, ik wil graag mijn celly nog een beetje verder opvoeren en ben tot de conclusie gekomen dat zoiets moet gaan gebeuren onder koude toestanden....nu zag ik op www.oc-shop.com zo'n mooie Alpha P3125 S + 2 Delta AFB 60HP...maar hoe krijg ik dat ooit aan mijn celeron core (slot 1) gebouwd.. die ventilator van die proc zit er namelijk nogal hardhandig op vast gebakken.....iemand een reel idee..behalve een bankschroef+beitel+hamer???/

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dremel?? schijnt tegenwoordig in te zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
leg je onzin effe uit

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee???

Verwijderd

Wrom zou je dat kopen zonder van je geld

Mijn celly 300 draait op 460 mhz zonder extra cooling

tjah.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Di koeler is vrij simpel ervanaf te halen, ervan uitgaande dat mijn boxed300A zelfde heeft.

Haal eerst de fan eraf, dit is een kwestie van klikkken aan de zijkanten, vervolgens zie je dan een aantal metalen stukjes die door 4 gaten van de heatsink komen. Die even met schroevendraaiertje door de gaten wippen en hij is los.

Doe je best. Maar of je die koeler die je op het oog hebt erop kan krijgen is nog maar de vraag, meestal kom je dan in de problemen met je dimmslots. en persoonlijk zou ik niet de moeite nemen om een immense koeler te installeren op een proc die (300A@450) nu rond de drie geeltjes tweedehands kost, maar goed, dat is jouw beslissing.
Pagina: 1