Hoe toerental voedingsfan regelen?

Pagina: 1
Acties:

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Met Speedfan regel ik het toerental van m'n cpu fan, werkt prima.
Dat zou ook moeten kunnen met de fan van de voeding, alleen dat lukt me niet :/
Iemand een tip?

Verwijderd

Dat regelen van de fan's in speedfan werkt bij mij dus niet :?
Maar goed... ik denk dat je de fan aan moet sluiten op een van de aansluitingen die ook als meetpunt herkend worden in Speedfan, dus je Fan01 of Fan02...

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Hmz...ik moet dus toch hardwarematig gaan rommelen blijkbaar.
En waarom dat cpu regelen bij jou niet werkt, geen idee helaas.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:52

Termy

valt er nog wat te fragge?

bij mij doet speedfan sowieso vaag, hij geeft alleen m'n chipset temp en cpu temp wel goed door, ik neem tenminste aan dat chipset temp ook daadwerkelijk op de NB gemeten wordt, of toch in de grote winbond chip direct onder m'n vidkaart?

enniewee, sinds kort doet alles het hier een beetje vaag, m'n cpu fan schijnt nog maar 2700 rpm te maken terwijl dat tot voor kort nog 4400 was. ok er zit nu een 120mm enermax fan in de zijkant maar dit gaf hij ook al aan voordat dat er was.

die hele fan regeling doet sowieso niks :)

met die "clock" functie kan ik ook mijn mobo niet selecteren, ik heb nl een MSI mobo, MS6545 pro5 om precies te zijn.

zucht :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Termy schreef op 02 december 2002 @ 15:36:
met die "clock" functie kan ik ook mijn mobo niet selecteren, ik heb nl een MSI mobo, MS6545 pro5 om precies te zijn.
ik kan m'n mobo ook niet selecteren (ook msi), toch werkt de cpu regeling bij mij dus wel