Ik heb een probleempje met computers die achter de server zitten en naar een site willen gaan waar met java gewerkt wordt.
Op de server staat Windows 2000 Server, en daarbij draait Internet Acceleration & Security Server.
Op de client pc's, die achter de server hangen, staat windows XP pro met IE en Mozilla. Ik heb al SP1 op de windows pro computers staan en bij SUN java gedownload. Op de site van Sun zelf kan ik ook zien dat java werkt.
Ga ik echter of naar tmf.nl of spelpunt.nl dan werkt het java weer niet.
Bij spelpunt krijg ik applet destroyed
java.lang.NullPointerException
at games.darts.client.DartsClient.destroy(Unknown Source)
at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Bij tmf: Error
java.net.ConnectException: Connection timed out: connect
Nu lijkt mij dat ISA iets blokkeerd of er iets verkeerd ingesteld staat, heeft iemand een idee waar ik kan zoeken om het aanpassen want op de microsoft vind ik niets.
Op de server staat Windows 2000 Server, en daarbij draait Internet Acceleration & Security Server.
Op de client pc's, die achter de server hangen, staat windows XP pro met IE en Mozilla. Ik heb al SP1 op de windows pro computers staan en bij SUN java gedownload. Op de site van Sun zelf kan ik ook zien dat java werkt.
Ga ik echter of naar tmf.nl of spelpunt.nl dan werkt het java weer niet.
Bij spelpunt krijg ik applet destroyed
java.lang.NullPointerException
at games.darts.client.DartsClient.destroy(Unknown Source)
at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Bij tmf: Error
java.net.ConnectException: Connection timed out: connect
Nu lijkt mij dat ISA iets blokkeerd of er iets verkeerd ingesteld staat, heeft iemand een idee waar ik kan zoeken om het aanpassen want op de microsoft vind ik niets.