[CDRW] LiteOn LTR32123S spuugt CD's uit

Pagina: 1
Acties:

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 16:54
mijn zoon heeft een Lite on ltr32123s brander.Als ik probeer om een cd te branden,dan spuugt ie de cd weer uit.Het maakt niet uit welk merk,of cdr of cdrw.
Ik gebruik Nero en Win on cd ,en bij beide programma`s spuugt ie dus de cd uit.Als ik naar apparaatbeheer ga,dan staat er dat het app. correct funkioneert.
Ik heb ook net een schone instal gedaan van win xp prof.De pc is pas 4 maanden oud,en de brander heeft het in het begin wel goed gedaan.Is de brander misschien kapot? ik heb de search gebruikt!

[ Voor 3% gewijzigd door tumbadora op 01-12-2002 15:47 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Controleer je IDE kabel ff

[ Voor 60% gewijzigd door Sport_Life op 01-12-2002 16:53 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Is de lens van de brander misschien vuil of werkt het mechanisme van de brander nog wel ok?
Kan zijn dat ie de cd lade niet goed sluit als er een cd inzit en daarom weer opengaat.
Of probeer het is met een nieuwe firmware.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-03 10:33
Je zou eventueel nog een derde programma kunnen gebruiken, of de nieuwste versies van nero/win on cd downloaden :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• FXR1340
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 07:10

FXR1340

WTSHTF

Op het moment dat je de cd lade dicht doet met een cd erin, gaat ie dan weer open? of alleen wanneer je opdracht geeft tot branden?

Mocht het het 1e zijn dan vrees ik het ergste voor je :'(
Heb ik zelf nl. gehad en brander was dus stuk. Had er nog niet eens zo gek veel gefikt met de Lite on, 450 stuks ongeveer.

Probeer anders de brander eens bij iemand anders te installeren, als je daar de mogelijkheid toe hebt natuurlijk.

Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs

Verwijderd

had ik een paar weken geleden met een aopen brander, alle software geprobeerd op een andere pc geinstaleerd, opnieuw geflashed.. helemaal niks prullebak en een nieuwe gaf wel resultaat.
Pagina: 1