Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Score en waardering ontkoppelen?

Pagina: 1
Acties:

• Haywire
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Eigenlijk al sinds het begin van het nieuwe modsysteem zit ik met het volgende. Zo nu en dan komen de geboden moderatie-opties niet overeen met hoe je de waardering van een post zou willen veranderen. Er zijn blijkbaar grapjassen of mensen die absoluut niet kunnen aangeven waarom een post goed is, die ervoor zorgen dat een redelijk inzichtvolle post die toch wel een score van 2 verdient heeft (maar ook niet meer dan dat), om de een of andere reden op "4, grappig" komt te staan. In zo'n geval zou ik eigenlijk "-1, inzichtvol" willen kunnen toekennen. Helaas, dat kan dus niet. Het meeste wat ik kan doen is "-1, overgewaardeerd", maar dan staat dat rare "grappig" er nog, waar ik het niet mee eens ben. Dit zou relatief eenvoudig opgelost kunnen worden door twee comboboxen op te nemen per post, eentje voor de score (-1, 0 of +1) en een voor de waardering (die dan natuurlijk standaard op over/ondergewaardeerd staat).

Verwijderd

Inderdaad,
-1 inzichtvol
-1 interessant
+1 overbodig
+1 offtopic
...zou ik af en toe willen gebruiken

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik verlang regelmatig naar de mogelijkheid om [-1 onzin] en [-1 leugen] te kunnen modden :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit is al vaker gezegd na de invoering van dit systeem. Het wordt toch niet veranderd. Het systeem is helemaal ingericht op slechte moderators en biedt daarom alleen "logische" moderatiebeoordelingen.
Jammer maar helaas.