Toon posts:

[NFS HP2] Save games meenemen naar nieuwe XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het verband met aanschaf van een nieuwe puter Xp geheel opnieuw moeten installeren. Geen probleem.

Maar nu zette ik NFS HP2 er opnieuw op en dacht wel ff de oude "Savegames" weer te kunnen toevoegen. Helaas.
Na wat gezocht te hebben zag ik dat hij de andere gedeelte in "Your documents" van Windows XP gezet te hebben, dus ook die overgecopied naar mijn nieuwe XP installatie, start NFS nu wel op met de herkenning van mijn Naam, maar alle save games staan er nog steeds niet !!

Ik was echt behoorlijk ver, moet ik nou echt weer helemaal over nieuw beginnen ?

Lijkt me echt te belachelijk voor woorden !!

Please help me :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40
Ik heb net een NFS HP2 savegame gedownload en daar staan de volgende bestanden in:
code:
1
2
3
4
5
netprefs.ini
rendercaps.ini
MT.sav
TextConv.ini
lastprof.ini
Misschien heb je deze bestanden nodig om een volledige savegame mee te nemen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoord Marco!
Maar geen van de door jou opgenoemde files kan ik terug vinden, nog op mijn oude schijf (winxp intact) als in de dir waar mijn games staan.

Hoe kwam jij aan deze files ?

alvast bedankt!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12 21:40

Solid Seal

3D Printer N00b

MaRc0 schreef op 01 december 2002 @ 16:45:
Ik heb net een NFS HP2 savegame gedownload en daar staan de volgende bestanden in:
code:
1
2
3
4
5
netprefs.ini
rendercaps.ini
MT.sav
TextConv.ini
lastprof.ini
Misschien heb je deze bestanden nodig om een volledige savegame mee te nemen :)
een savegame downloaden??? .. is dat omdat je zezelf geen nfs hp2 hebt????

of ben je cheater

maar goed .. bij mij Win2K staan ze in /my documents/ea games/need for speed hot pursuit 2/

[ Voor 10% gewijzigd door Solid Seal op 01-12-2002 18:58 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 17:25:
Bedankt voor het snelle antwoord Marco!
Maar geen van de door jou opgenoemde files kan ik terug vinden, nog op mijn oude schijf (winxp intact) als in de dir waar mijn games staan.

Hoe kwam jij aan deze files ?

alvast bedankt!
Ik zocht bij Google op 'savegame Need for Speed' en toen kwam ie op een site waar je een savegame kon downloaden :)
Solid Seal schreef op 01 December 2002 @ 18:56:
[...]

een savegame downloaden??? .. is dat omdat je zezelf geen nfs hp2 hebt????

of ben je cheater

maar goed .. bij mij Win2K staan ze in /my documents/ea games/need for speed hot pursuit 2/
Ik heb HP2 niet (zie mijn sig waarom ;)), maar ik wou wel helpen dus downloadde ik een savegame om te kijken wat er in zat :)
(Ik hou niet van cheaten :P)

The devil is in the details.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12 21:40

Solid Seal

3D Printer N00b

MaRc0 schreef op 01 december 2002 @ 18:59:
[...]

Ik zocht bij Google op 'savegame Need for Speed' en toen kwam ie op een site waar je een savegame kon downloaden :)
[...]

Ik heb HP2 niet (zie mijn sig waarom ;)), maar ik wou wel helpen dus downloadde ik een savegame om te kijken wat er in zat :)
(Ik hou niet van cheaten :P)
Ok sowwy voor de bijna-flame :) ..,.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 17:39
in je documenten staat een map van ea games, kopieer die map gewoon naar floppy. Vervolgens installeer je op de nieuwe windows het spel. Hij maakt dan weer een nieuwe map aan in je documenten en vervang deze dan met de kopieerde :)

Verwijderd

Topicstarter
Cougar schreef op 01 December 2002 @ 19:42:
in je documenten staat een map van ea games, kopieer die map gewoon naar floppy. Vervolgens installeer je op de nieuwe windows het spel. Hij maakt dan weer een nieuwe map aan in je documenten en vervang deze dan met de kopieerde :)
Dit had ik dus gedaan.
Alleen voor wat betreft mijn naam klopte het, maar de gespeelde levels moest ik weer opnieuw doen. En aangezien ik er een stuk of 20 al gedaan had heb ik daar best de balen van!

Snap niet waarom het zo moelijk moet bij dit spel? Het is geen crack ofzo, gewoon simpele save games meenemen naar je nieuwe installatie.

Maar bedankt voor je antwoord, en hopenlijk heeft nog iemand een andere oplossing....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12 18:25
je moet 6 bestandjes hebben:
jenickname.sav
jenickname.sav.bak
lastprof
netprefs
rendercaps
TexConv

die in je C:\Documents and Settings\jenickname\My Documents\EA Games\Need For Speed Hot Pursuit 2\ map gooien,
en het zou moeten werken ;)
(hier wel iig :) )

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik had nooit echt bekeken welke filetjes er nou werkelijk in stonden, en inderdaad zijn het deze files.

Nog een keer gedaan en mijn profiel word wel weer juist geladen, maar al mijn save games bestaan niet meer.
Moet echt weer met level 1 beginnen.

wat vaag zeg !

• Crash
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 00:21:
Nou, ik had nooit echt bekeken welke filetjes er nou werkelijk in stonden, en inderdaad zijn het deze files.

Nog een keer gedaan en mijn profiel word wel weer juist geladen, maar al mijn save games bestaan niet meer.
Moet echt weer met level 1 beginnen.

wat vaag zeg !
weet je zeker dat je het goed doet?
want hier blijven de savegames wel intact
(heb even de proef op de som genomen, en NFS HP2 voor je gereinstalled ;) )

heb je ook echt de laatste en recente savegames te pakken,
dus ben je niet ooit eens vergeten te saven :?

Verwijderd

Topicstarter
Hey echt super tof dat je dat voor mij hebt willen proberen, maar ik heb de files zelfs even geopend met wordpad en gecontrolleerd. Alles was exact hetzelfde.
Heb ook zeker tussen de games door gesaved.

Even ter vergelijking, mijn .sav is 50 kb en al die overige config files waren volgensmij uit mijn hoofd 1 kb.

Heb ook al de hele vorige directory in zijn geheel gecopied naar mijn nieuwe disk/partitie. Ook dat start normaal op maar zonder mijn save games.

Maar zal het vanavond nog eens een poging doen het opnieuw te installeren en de files nogmaals toe voegen.

• Crash
er is ook iets in omloop waarmee je je savegames naar eigen keus kunt patchen,
je kunt dus precies instellen hoever je was :)
maybe iets voor jou als uiterste redmiddel?
je kunt het hier iig vinden: NFS HP2 Savegame patcher

Verwijderd

Topicstarter
Hey da's grappig, heb nu alle levels Gold :)

Maar goed, het is beter dan niets meer, want 20 levels ieder 3 keer opnieuw overdoen....

Ik heb het dus nog maals opnieuw geiinstalleerd maar denk dat er gewoon echt iets fout is gegaan met de savegame.
Kan nu iniedergeval weer verder gaan waar ik was, bedankt !
Pagina: 1